رمان غروب عشق,قسمت 19 رمان غروب عشق,دانلود رمان غروب عشق,رمان,رمان

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
تیپ جدید و جالب ریحانه پارسا تیپ جدید و جالب ریحانه پارسا
مدل لباس های شب یلدا سال 97 مدل لباس های شب یلدا سال 97
ناموس کفتار واقعیت داره یا نه ناموس کفتار واقعیت داره یا نه
بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز
 قسمت آخر سریال ترکی خواهران و برادران چی میشه قسمت آخر سریال ترکی خواهران و برادران چی میشه
زیباترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم زیباترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم
فرج با دعاهاش فرج با دعاهاش
روش جدید بدست آوردن لینک پروکسی و ارسال پروکسی برای دیگران روش جدید بدست آوردن لینک پروکسی و ارسال پروکسی برای دیگران
خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز» خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز»
زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019 زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019
زیباترین مدل درست کردن ارایش عروس زیباترین مدل درست کردن ارایش عروس
داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان
بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما
سری جدید عکس های عاشقانه 97 سری جدید عکس های عاشقانه 97
با این روش حافظه قوی داشته باشین با این روش حافظه قوی داشته باشین
شیک ترین مدلهای سفره عقد و تزیینات جایگاه عروس و داماد شیک ترین مدلهای سفره عقد و تزیینات جایگاه عروس و داماد
HMVC چیست HMVC چیست
مدل جدید پالتو دخترانه زمستان 97 مدل جدید پالتو دخترانه زمستان 97
چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه
جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز
فال جدید روز پنج شنبه 22 آذر 1397 فال جدید روز پنج شنبه 22 آذر 1397
عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان
مدل های خوشگل لباس مجلسی دخترانه مدل های خوشگل لباس مجلسی دخترانه
زیباترین مدل پیراهن مجلسی شیک زنانه زیباترین مدل پیراهن مجلسی شیک زنانه
مدل گوشواره‌هایی که الان مد شدن مدل گوشواره‌هایی که الان مد شدن
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
چرا پسته گران شد چرا پسته گران شد
روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات
چرا خانم ها زمان بارداری بد اخلاق میشوند چرا خانم ها زمان بارداری بد اخلاق میشوند
روش صحیح بستن دستمال سر روش صحیح بستن دستمال سر
اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام
اموزش پیدا کردن گروه و جستجوی کانال اموزش پیدا کردن گروه و جستجوی کانال
عکس سلفی جدید مهناز افشار عکس سلفی جدید مهناز افشار
مدل های لباس امروزی کودک مدل های لباس امروزی کودک
جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا
چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم
داستان جالب دو برادر داستان جالب دو برادر
چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا
عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد
خواص موثر هل خواص موثر هل
خواص جالب لبو برای سلامتی انسان خواص جالب لبو برای سلامتی انسان
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام
 سری جدید عکس های مهسا هاشمی سری جدید عکس های مهسا هاشمی
داستان واقعی مرد ثروتمند و پسرش داستان واقعی مرد ثروتمند و پسرش
متن های عاشقانه بروز متن های عاشقانه بروز
روش نگهداری كاج مطبق روش نگهداری كاج مطبق
اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام
عکس جالب  الناز ملک بازیگر سینما عکس جالب الناز ملک بازیگر سینما
سرم ویتامین سی لافارر سرم ویتامین سی لافارر
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 8
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1,339
باردید دیروز : 844
ای پی امروز : 171
ای پی دیروز : 157
گوگل امروز : 14
گوگل دیروز : 17
بازدید هفته : 7,825
بازدید ماه : 20,745
بازدید سال : 373,360
بازدید کلی : 15,131,736
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2870)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1897)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3134)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2939)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3082)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان جدید و زیبای غروب عشق قسمت 19

رمان جدید و زیبای غروب عشق قسمت 19

هرچه اصرار کردم چیزی نگفت نمیدونم چه دلیلی داشت اما واقعا کنجکاو به فهمیدن بودم انقدر سینا رو به حرف گرفتم که خودمم نفهمیدم کی خوابم برد بیچاره سینا از ماه دوم بارداریم نمیدونم چه مرگم بود شب ها دیر خوابم میگرفت اون بیچاره هم تاکله سحربیدار میموند با شنیدن صدای کسی که اسممو صدا میزد چشمامو باز کردم اعظم خانوم بود
+عسل جان پاشو دختر گلم
-اعظم خانوم خوابممم میاد برو بذار بخوابم
+دخترم ساعت۹
-کلاس ندارمممممم امروز
+میدونم دخترم ۹/۳۰ باید قرصاتو بخوری قبلشم صبحونه پاشو حوصله ندارم شوهرت ظهر بیاد باز غربزنه
باکلافگی و چشمای بسته تو تخت نشستم
-أههههه نمیذارن آدم دودقیقه بخوابه این دکترهم که آدم نیست آخه قرص تقویتی میخوام چیکار حالا اون به کنار لااقل میگفت صبح ها نخورم چی میشد
+پاشو عزیزم خودت که میدونی قرصاتو نخوری شوهرت ظهر بیاد منو میخوره
از جام پاشدم وبه حرفش خندیدم به سمت دستشویی رفتم از دستشویی که بیرون اومدم موهامو شونه کردم واز اتاق بیرون رفتم اووووو کی میره این همه راهو طبق روال هرروزه به سفارش سینا خان اعظم خانوم قربونش برم یه میز صبحونه چیده بود که فکر کنم واسه سیر کردن۳۰نفر کافی بود رفتم پشت میز نشستم
+چه خبره اعظم خانوم این همه برای کیه
-نصفش برای تو نصفشم برای دختر خوشگلت
دستمو روشکمم گذاشتم وگفتم
+میبینی وروجک چه کاری دست ما دادی هی میریزن تو حلق من که تو چاق وچله شی شبیه باباتی دیگه باید جور توأم بکشم
اعظم خانوم خندید به زور اعظم خانوم داشتم میترکیدم از آب پرتقال گرفته تا پنیر ومربا وعسل وگردو هزار چیز دیگه ریخت تو حلق من
+واااای ترکیدم بخدا
-نوش جونت عزیزم
قرصمو دادخوردم ودرحالی که غرمیزدم از آشپزخونه بیرون اومدم تلفن زنگ خورد به سمت تلفن رفتم شماره رو نگاه کردم از شرکت سینا بود گوشی رو برداشتم
+گزارش میخوای؟؟؟ بله آقاسینا همه رو خوردم قرصمم خوردم الان دارم میترکم
سینا میخندید
-سلام مامان کوچولوی شیطون
+کوووفت
خندید
-خوشگل خانومه عصبانی زنگ زدم بگم مهمون داریم
+کییییی
-حدس بزن
+بگووو دیگه
-سامی جونت
+وااااای راست میگی کی اومده ایران
سامی پسرعموم بود یک ماه از من بزرگتر بود ۶سالی میشد فرانسه بود برای ادامه تحصیل عین خواهر وبرادر دوقلو بودیم خیلیم بهم شباهت داشتیم سینا میدونست دلش پاکه وجز به چشم خواهرش نگاهم نمیکنه برای همون برخلاف باقی پسرعمو پسرعمه هام خیلی دوستش داشت و بارابطمون مشکل نداشت منظورم قبل ازدواجمونه اون موقع ها هروقت خونوادگی دور هم جمع میشدیم سینا اینام بودند وسینا پابه پای من وسامی میخندید واین نشون میداد مشکلی نداره براش حتی برای عروسیمونم خیلی ناراحت شد که سامی نمیتونه بیاد..
صدای سینارو شنیدم
-دوروزه اومده
+خب چرانیومده خونه
-خونه رو بلد نبود اماشرکت منو یادش بوده
+دلممم براش یه ذره شده
-بیا گوشیو میدم بهش خداحافظ کوچولو
صدای شادش تو گوشی پیچید
+سلامممممممم
-کووووفت وسلام درد وسلام دوروزه اومدی من امروز باید بدونم
خندید
+نه ظاهرا سیناهم نتونسته زبون درازتو کوتاه کنه
بعد غش غش خندید صدای خنده سیناهم میومد
+خب حالا ناهار چی پختی ضعیفه
-سامییییی میکشمت بیشعور
قهقه زد
+شنیدم پنگوئن شدی؟؟؟
-چی؟؟؟؟؟؟؟؟
+تو حالت عادیت شبیه پنگئون راه میری چه برسه حالا حامله هم شدی که دیگ هیچی
از تشبیهش به طرز خنده داری لجم گرفت
-کوووفت بی فرهنگ آدم نیستی که
+میدونی که ناهار مورد علاقم چیه برو مطبخ مشغول شو تامن وشوهرت بیایم
-کووفت نوکر بابات غلام سیاه
+همچی سفیدم نیستی
-مررررض
خندید
+خب فعلا من برم ظهر میبینمت خداحافظ
گوشی رو گذاشتم خیلی خوشحال بودم که میبینمش عاشق مرغ سوخاری و فسنجون بود به اعظم خانوم گفتم درست کنه وبرای سینا وخودمم قورمه سبزی فقط لحظه شماری میکردم که ظهربشه و سامی بیاد کلی خودمو با تلویزیون مشغول کردم وبه آرین ومامان زنگ زدم وباهاشون حرف زدم ساعت۱۲/۳۰دقیقه بود که در ورودی بازشد
وسینا وسامی داخل شدن وااای چقدر عوض شده بود هم هیکل وهم قد سینا بود یه خورده درشت تر چشمای اونم مثل من سبز بود آخه چشمای عمو سبزبود ورنگ چشممو ازعمو به ارث برده بودم وگرنه چشمای بابا مشکی بود ومامان وآرینم طوسی
باخوشحالی به طرفش رفتم واون برادرانه بغلم کرد وپیشونیمو بوسید
+نگاهش کن وروجک چه گرد شده شبیه توپ فوتباله سیناقهقه زد
بااخم گفتم
-کوووفت حالا دیگه من شدم توپ فوتبال آقا سینا باز این مار خوش خط وخالو دیدی رنگ عوض کردی
+من نوکرخانومم هستم این سامی که عددی نیست
-إهههه من عددی نیستم بگم به عسل که یه زن داری پایین شهر فالگیره و۳تا بچه ی قدونیم قد دماغو داری؟؟؟؟
بجون خودم نباشه عسل بجون سینا راست میگم
بااخم گفتم
-خفه شو جون عمت چیکار به شوهر من داری
سینا به سمتم اومد عاشقونه بغلم کشید وصورتمو بوسید
-هوووووووو این صحنه های +۱۸چیه آقا ما چشم وگوشمون بسته است بازش نکنین
سینا-آره ارواح عمت
+مرررگ چیکار عمم دارین
باخنده دورهم نشستیم سینا پاشد ودست سامی رو گرفت وبرد لباسشونو عوض کنن
منم رفتم آشپزخونه وباوجود مخالفتای زیاد اعظم خانوم کمکش کردم میزو بچینه
سینا وسامی اومدند تو آشپزخونه همه پشت میز نشستیم اعظم خانوم هم طبق عادتش بیرون رفت هرچه اصرار کردیم نموند سامی دستاشوبهم مالوند
+به به چه کرده عسل خانوم
-من که نکردم کار اعظم خانومه
+گفتم تو دست پاچلفتی از این کارا بلد نیستی
لجم گرفت وپاشو از زیر میز لگد کردم سینا خندید ناهارمونو با شوخی وخنده خوردیم واز آشپزخونه بیرون رفتیم اعظم خانوم قسم دخترشو خورد واجازه نداد تو جمع کردن کمکش کنم رفتیم تو سالن نشستیم
سامی+تخمه ندارین عسل
-بذار غذا از گلوت پایین بره بعد

+خیلی مهمون نوازی


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : رمان جدای , خلاصه قسمت اخر رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر رمان غروب عشق , رمان میخوام , رمان جدید میخوام , قسمت نوزده رمان غروب عشق , قسمت جدید رمان غروب عشق , دانلود رمان جدید غروب عشق , نویسنده رمان غروب عشق , غروب عشق قسمت 19 , قسمت اول تا 19 رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر زمان غروب عشق , اخر رمان غروب عشق چی میشه ,
بازدید : 218
تاریخ : سه شنبه 04 اسفند 1394 زمان : 11:25 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش