رمان غروب عشق,رمان جدید غروب عشق,قسمت 25 رمان غروب عشق,رمان میخوام

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
عکس های دیده نشده ريحانه پارسا لب دریا عکس های دیده نشده ريحانه پارسا لب دریا
چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز» خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز»
عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک
با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید
ناموس کفتار خوب است یا نه ناموس کفتار خوب است یا نه
عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است
دیدترین مدل های لباس حنابندان 98 دیدترین مدل های لباس حنابندان 98
شیک ترین  ست زرد و مشکی جدید شیک ترین ست زرد و مشکی جدید
روش جدید ساخت برچسب نام در اینستاگرام روش جدید ساخت برچسب نام در اینستاگرام
عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی
 بنزین فقط و فقط با کارت سوخت بنزین فقط و فقط با کارت سوخت
با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام
عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي
شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97 شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97
داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان
خواص جالب لبو برای سلامتی انسان خواص جالب لبو برای سلامتی انسان
خنده دار ترین  جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار خنده دار ترین جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار
فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید
 الناز محمدی فوری ازاد شد الناز محمدی فوری ازاد شد
بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی
مدل های لباس امروزی کودک مدل های لباس امروزی کودک
عکس های جالب نيما شعبان نژاد عکس های جالب نيما شعبان نژاد
مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید
یک نفر یک نفر
جواب جواد نکونام به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان جواب جواد نکونام به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان
اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام
مدل جدید پالتو دخترانه زمستان 97 مدل جدید پالتو دخترانه زمستان 97
مدل های شلوار زنانه و دخترانه ویژه پاییز 97 مدل های شلوار زنانه و دخترانه ویژه پاییز 97
چرا بعد ورزش بی خواب میشیم چرا بعد ورزش بی خواب میشیم
دلم یک نفر را می ‌خواهد دلم یک نفر را می ‌خواهد
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
روش های برای درمان جای سوختگی پوست روش های برای درمان جای سوختگی پوست
مدل های خوشگل لباس مجلسی دخترانه مدل های خوشگل لباس مجلسی دخترانه
دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد
با این روش قد بلند بشید با این روش قد بلند بشید
عکس های دیده نشده مهسا هاشمی بازیگر سریال بازی نقاب ها عکس های دیده نشده مهسا هاشمی بازیگر سریال بازی نقاب ها
نحوه جدید درست کردن ترش شامی نحوه جدید درست کردن ترش شامی
داستان جالب دو برادر داستان جالب دو برادر
جدیدترین عکس ارسلان قاسمی جدیدترین عکس ارسلان قاسمی
خواص موثر هل خواص موثر هل
جدیدترین مدل آرایش عروس97 جدیدترین مدل آرایش عروس97
پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی
زندگینامه باران احمدی دختر مهران احمدی از بازیگران  کشور زندگینامه باران احمدی دختر مهران احمدی از بازیگران کشور
روش صحیح بستن دستمال سر روش صحیح بستن دستمال سر
چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم
عکس جشن تولد دیده نشده  ملیکا شریفی نیا عکس جشن تولد دیده نشده ملیکا شریفی نیا
مدل لباس های شب یلدا سال 97 مدل لباس های شب یلدا سال 97
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 86
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 3,122
باردید دیروز : 1,340
ای پی امروز : 375
ای پی دیروز : 154
گوگل امروز : 22
گوگل دیروز : 15
بازدید هفته : 25,256
بازدید ماه : 55,042
بازدید سال : 407,657
بازدید کلی : 15,166,033
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2871)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1897)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3135)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2940)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3083)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان جدید و جالب غروب عشق قسمت 25

رمان جدید و جالب غروب عشق قسمت 25

-الان دادگاه بودم برای طلاق
عمو مهرداد+تو چکارکردی؟
توقع نداشتم لحنش انقدر سرزنشانه باشه
از جام پاشدم
-تقاضای طلاق دادم همین
آرین+آخه چرا عسل
-چرااز خودش نمیپرسید خود خائنش یعنی بهتون نگفته که دوبار پرنیانو صیغه کرده
وبعد هق هقم بالا گرفت
صدای جیغ خاله سیمینو شنیدم
+یا پیغمبر مهرداد عسل چی میگه
-آروم باش خانوم
روزمین نشستم وگریمو سردادم
مامان بابا ماتشون برده بود
نفس با دیدن گریه من شروع به گریه کردن‌کرد از جام پاشدم وبه سمتش رفتم واز سپهر گرفتمش
هردوگریه میکردیم هم من هم نفس باگریه گفتم
+چیه مامانی چراگریه میکنی
-توچلا گلیه میکنی
اشکامو تند تند پاک کردم
+ببین دخترم من گریه نمیکنم
-بابایی کجاس
+ما دیگه پیش بابات نمیریم
گریش شدیدتر شد
پاشو روزمین میکوبید
-نه نه نه نه من بابایمو میخوام
داد زدم
+بابات مررررررد
جیغ زد
-من باباموووووووو میخووووااام
+پس توام برو پیش بابات
از جام پاشدم وعقب عقب رفتم
داد زدم
+برووووپیش بابات
آرین به سمتم اومد وتوبغلش کشیدم
-چته عسل مگه همسن این بچه ایی که لج میکنی باهاش
بغضم ترکیده بود وباصدای بلند زار میزدم
+آرین ببین اینم منو نمیخواد عین باباش عین سینای نامرد ک ازاول زندگیم بهم خیانت کرد چه بسا همیشه منت سرم گذاشت که باهام زندگی میکنه آره سینا ازهمون اول زندگیمونم دنبال پرنیان بود
ازبغل آرین خودمو بیرون کشیدم سامی ب اپن تکیه داده بود وسرش پایین بود
به سمتش رفتم یاد حرفای چهارسال پیشش افتادم
مقابلش ایستادم باغمی که توچشماش داد میزد نگاهم کرد
+توراست گفتی سام سینا منو فقط ….فقط واسه خاطر بچش میخواست
بریده بریده باهق هق میگفتم
+اون..هیچ..وقت منو..واسه خودم نخواست ….عین بچش که تا وقتی‌…تاوقتی باباش بود منو میخواست الان که اون نیست نفسم منو نمیخواد
دستامو تو دستش گرفت
-آروم باش عزیزم اون بچس چیزی نمیفهمه
صدای گریه ریز مامانو میشنیدم عین دیوونه ها شده بودم به سمت مامان رفتم وجلوپاش زانو زدم
+مامانی من به حرفت گوش نکردم میبینی زندگیمو توگفتی مرد زندگی نیست من باور نکردم
وبعد سرمو روپاهاش گذاشتم واشک ریختم مامان سرمو نوازش کرد
-آروم عزیزم آروم درست میشه
از جام پاشدم وبه سمت اتاق راه افتادم رفتم داخل خودمو روتخت انداختم
لعنت به سرنوشت سیاه من
وباز اشک گونمو نوازش کرد باحس اینکه دست کسی روگونمه چشممو باز کردم سام بود
+حالت خوبه گلم
خمیازه ای کشیدم
-ساعت چنده
+۸شب
-رفتن
+آره خیلی وقته
-نفس؟؟؟؟
+خوابه عزیزم نگران نباش ….
-یعنی چی میشه سام
+هر چه خدا بخواد
مشغول نوازش موهام شد
یک هفته از تقاضای طلاقم گذشته بود نفس خیلی بهونه سینا رومیگرفت اما اون حتی دیدن دخترشم نمیومد
سامی هرکاری میکرد که توخونش بمن ونفس خوش بگذره صبح شنبه بود این چند وقت سرکارم نرفته بودم سامی ونفس رفته بودن بیرون منم مشغول آشپزی بودم صدای زنگ اومدب سمت آیفون رفتم وجواب دادم
+کیه؟
-خانوم لطفا بیاین جلو در برای خوندن کنتور برق اومدم
+باشه الان میام
پالتومو پوشیدمو یه شال سرم انداختم ورفتم بیرون خونه سامی یه خونه ویلایی۳۰۰متری بود دوسالی میشد از عمو اینا جداشده بود بااینکه خیلی بهشون سر میزد به سمت درحیاط رفتم برف تمام زمینو سفید پوش کرده بود درو باز کردم که قامت سینارو تودر دیدم از نگاهش خون میبارید تا اومدم درو ببندم پاشو بین در گذاشت ومنو به عقت هول داد پام لیز خورد وروزمین افتادم اومدداخل ودرو محکم بست وبه سمتم اومد شالم از سرم افتاده روبرفا افتاده بودم داشتم یخ میکردم کنارم دوزانو نشست صداش آروم بود هر وقت لحنش اینجور میشد من وحشت میکردم ازش
+که تقاضای طلاق داد نه؟؟
یه سیلی محکم بهم زد خیلی سردم بود خواستم پاشم که دوباره هولم داد رو برفا افتادم
+دست پیش گرفتی پس نیافتی فکر کردی من جریان چهارسال پیشو یادم رفته هرزه رفتی یه صیغه نامه الکی درست کردی که من نفهمم که تو سگ صفت این همه سال خیانتتو ادامه دادی هاااااااان
وبه جونم افتاد بامشت ولگد
فقط جیغ میکشیدم نای نفس کشیدن نداشتم عین دیوونه هاشده بود دربازشد وداد سام روشنیدم
+داری چه غلطی میکنی
ودیگه هیچی نفهمیدم دنیای پراز سیاهی درمقابلم….
سینا
صدای سامی روشنیدم به سمتش برگشتم تازگیاحالم ازش بهم میخورد شده بود ناجی عسل نفس توبغلش بود وباترس نگاه میکرد نفسو گذاشت زمین وحمله ورشد سمت من انقدر همدیگرو زدیم که بی جون روبرفا افتادیم نگاهم به جسم بیجون عسل افتاده صورتش غرق خون بود سام خودشو روزمین کشید وبه سمت عسل رفت تازه متوجه جیغهای نفس شدم صورتش زیر سیل اشک گم شده بود خودمم بغضم گرفته بود تادید من نگاهش میکنم خودشو انداخت روسینم
+بابایی ….ما…مانم
صدای داد سامی تو گوشم نشست
+نفس نمیکشه ……نفس نمیکشه لعنتییییییییی….
یعنی من عسلو به دست خودم کشتم نه….نه باورم نمیشه امااون ۴سال بهم خیانت کرد امروز وقتی اون عکسای مستهجن ازعسلو باهمون مرد ۴سال ‌پیش توپارک دیدم حالم بهم خورد ازش ….غرق افکار خودم بودم باصدای جیغ وحشتناک نفس بخودم اومدم وحشت کرده بود جیغ میکشید ومامانشو صدامیزد به سام نگاه کرده عسل غرق خون من…نه نه اون عسل من نیست توبغلش بود وداشت از دربیرون میرفت بار اول بود گریه ی این پسرو میدیدم هق هق میکرد وداد میزد
+عسسسسسل توروخداااا نفس بکش….غلط کردم توخونه تنهات گذاشتم….



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : خلاصه قسمت اخر رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر رمان غروب عشق , رمان میخوام , رمان جدید میخوام , قسمت بیست پنجم رمان غروب عشق , قسمت جدید رمان غروب عشق , دانلود رمان جدید غروب عشق , نویسنده رمان غروب عشق , غروب عشق قسمت 25 , قسمت اول تا 25 رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر زمان غروب عشق , اخر رمان غروب عشق چی میشه ,
بازدید : 283
تاریخ : چهارشنبه 05 اسفند 1394 زمان : 0:15 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش