رمان میخوام,رمان عاشقانه,قسمت 13 رمان غروب عشق,غروب عشق رمان,رمان

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
بهترین مدلهای لباس مجلسی بارداری بهترین مدلهای لباس مجلسی بارداری
مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران
مدل های لباس امروزی کودک مدل های لباس امروزی کودک
روش نگهداری كاج مطبق روش نگهداری كاج مطبق
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی
 علایم مسمومیت علایم مسمومیت
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است
جدیدترین عکس ارسلان قاسمی جدیدترین عکس ارسلان قاسمی
قیمت روز دلار قیمت روز دلار
زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس
بازی محلی لپر وازی چیست بازی محلی لپر وازی چیست
روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات
جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس
 درمان جدیدکبد چرب درمان جدیدکبد چرب
بهترین عکس الهه حصارى بهترین عکس الهه حصارى
عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری
عکس های جدید جالب باربد بابایی + بیوگرافی عکس های جدید جالب باربد بابایی + بیوگرافی
زیباترین مدل پیراهن مجلسی شیک زنانه زیباترین مدل پیراهن مجلسی شیک زنانه
جالبترین عکس های نهال سلطانی جالبترین عکس های نهال سلطانی
تک عکس های شقایق جعفری جوزانی تک عکس های شقایق جعفری جوزانی
داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان داستان کوتاه و زیبای عشق بی پایان
خنده دار ترین  جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار خنده دار ترین جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار
عکس سلفی جدید مهناز افشار عکس سلفی جدید مهناز افشار
عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران
عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک
با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام
خواص موثر هل خواص موثر هل
فایده های چرت زدن فایده های چرت زدن
عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي
جدیدترین عکس های جدید جوانه دلشاد جدیدترین عکس های جدید جوانه دلشاد
زندگینامه باران احمدی دختر مهران احمدی از بازیگران  کشور زندگینامه باران احمدی دختر مهران احمدی از بازیگران کشور
سرم ویتامین سی لافارر سرم ویتامین سی لافارر
ثبت‌نام خودروهای وارداتی ثبت‌نام خودروهای وارداتی
خواص جالب  روغن شتر مرغ حتما بخونید خواص جالب روغن شتر مرغ حتما بخونید
دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد
 بنزین فقط و فقط با کارت سوخت بنزین فقط و فقط با کارت سوخت
نحوه فارسی کردن اینستاگرام بدون نیاز به نصب نسخه های غیررسمی نحوه فارسی کردن اینستاگرام بدون نیاز به نصب نسخه های غیررسمی
اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام
جدیدترین مدل های پیراهن زنانه بسیار شیک و قشنگ جدیدترین مدل های پیراهن زنانه بسیار شیک و قشنگ
فرجکفتار بدرد چی میخوره فرجکفتار بدرد چی میخوره
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو
 سری جدید عکس های مهسا هاشمی سری جدید عکس های مهسا هاشمی
عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد
جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز
دانلود سریال خیلی قشنگ پوست شیر دانلود سریال خیلی قشنگ پوست شیر
چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم
عکس جدید احمد مهرانفر و همسرش عکس جدید احمد مهرانفر و همسرش
یک نفر یک نفر
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 149
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 2,076
باردید دیروز : 1,583
ای پی امروز : 393
ای پی دیروز : 180
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 19
بازدید هفته : 2,076
بازدید ماه : 2,076
بازدید سال : 422,816
بازدید کلی : 15,181,192
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2871)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1898)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3135)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2940)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3083)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان جدید و پرطرفدار غروب عشق قسمت 13

رمان جدید و پرطرفدار غروب عشق قسمت 13

رمان جدید و پرطرفدار غروب عشق قسمت 13

زیو من میدونم وتو
-باشه هر چی توبگی
همین که قراربود مامانو ببینم واسم کافی بود
+حالام پاشو
پاشدم به سمت دررفت وبازش کرد دستشو دور کمرم حلقه کرد دیگه هیچ حسی بهش نداشتم میدونستم بخاطر آرینه کاراش باهم بیرون رفتیم
و من ازش جداشدم وکنار آرین نشستم دستشو انداخت دور گردنم
+بهتری عزیزم
خندیدم
-خوبم
+چرا مریض شده بودی
-آب وهوای اونجا ساز گاری نداشت باهام
+کی برگشتین
سینا جواب داد
-دیروز غروب جات خال خیلی خوش گذشت
دریا باظرف میوه وشیرینی اومد ومشغول پذیرایی ازآرین شد ورفت تو آشپزخونه
+این کیه عسل
-خدمتکارمونه
+خدمتکار میخواین چیکار اونم این که خیلی بچس
آرین جواب داد
-دوست ندارم کارای خونه روعشقم فشار بیاره مگه نه خانمی
وبه من زل زد هیچ حسی تو نگاهش نبود
+راستش مامان خیلی نگرانتون بود شمام که تلفن نمیزدین امروز گفتم بیام شاید برگشته باشین هم اینکه برای فرداشب دعوتتون کنم
سینا+دعوت به چه مناسبت
-این چه حرفیه یعنی دعوتمون بی دلیل ومناسبت باشه نمیاین
+نه آرین جان من چنین حرفی نزدم
-مامان خواست هم دور هم باشیم همین
+چشم میایم خدمتتون
آرین خیلی مشکوک نگاه میکرد ناهارو پیشمون موند وبالاخره برا یه روزم شده دریا مثل یه خانوم با من رفتار کرد ومنو سینا بعد چندوقت سریه میز غذا خوردیم
بعد ناهار آرین رفت و منم برگشتم به غار تنهایم
توتختم دراز کشیدم
صدای سینا رو شنیدم
+خونه رو مرتب کن دریا یه مهمون عزیز دارم میرم دنبالش
یعنی کی بود ولش کن به من چه اما خب خیلی کنجکاو بودم ببینم کیه خوابم نمیبرد پاشدم وجلو آینه ایستادم وبه خودم نگاه کردم اصلا عسل سه هفته پیش نبودم شاید۸/۹کیلویی لاغر شده بودم رنگ صورنم به زردی میزد زیر چشمام گود افتاده بود ابروهام بهم ریخته ونامرتب بود بیخیال همینطوری خوبه برای کی باید خودمو خوشگل میکردم سینا که اصلا نگام نمیکرد لپ تابمو باز کردم اینترنتم قطع کرده بود عکسلی دوران مجردیمو نگاه کردم چقدر دوران خوشی بود غرق در گذشته بودم که صداهای بیرون منو به خودم آورد ناخودآگاه به سمت دررفتم وبازش کردم وبیرونو نگاه کردم این ….اینکه پرنیان بود
جلو در ورودی استاده بود چمدونشم دست سینا بود این یعنی چی باچمدون اومده بمونه من تو دیدشون نبودم سینا داشت چیکار میکرد داشت منو خورد میکرد از اتاق رفتم بیرون صداش عین مته رومغزم بود
+عزیزم اتاق من کجاست
یعنی میمونه باصدای قدمهام نگاهشون سمت من چرخید
+سلامم عسل جون خوبی
به سمتم اومد دستشو به سمت دراز کرد بی توجه به دستش برگشتم به سمت عقب صدای سینا باعث شد بایستم
+پرنیان اومده بمونه شاید یک ماه شاید بیشتر خواست بره خونه عمو اما من ترجیح دادم بیاد اینجا به سمتش برگشتم وتمام نفرتی که از پرنیان داشتم ونسبت به سینا پیدا کرده بودم و تو نگاهم ریختم وبه سینا زل زدم
-بدرک گردن تویکیم خورد
دریااز آشپزخونه نگاه میکرد نگاه سینا عصبانی بود پوزخندی زد وچشمکی زد امااون چشمک زدن های سابق کجا واین چشمکش کجا از نگاهش عصبانیت میبارید
+باشه حالام گمشو تو
اتاقت
-ازت متنفرم حالم ازت بهم میخوره این هرزه رو آوردی اینجا که منو دق بدی جهت اطلاعت اصلا برام اهمیت نداره چون ازت نفرت دارم عوضی
زیر لب غرید
+گمشو تواتاقت روی سگمو بالا نیار
-سیناااا
لحنم پربغض بود چشماشو بست وچنددقیقه بعد صدای دادش مساوی شد باریزش اشکام
+سینااااااا مرد همون روز که خودت بهتر میدونی منم ازتونفرت دارم حتی بیشتر ازتو این زندگیته دوست داری کنار بیا نداری به زور تحمل کن
با جیغ گفتم
-خفه شووووو عوضیییی خفه شووووووو چی از جونم میخوای عین یه خوووک کثیف افتادی جوون زندگیم
باچند قدم بلند به سمتم اومد
وقبل اینکه فرصت بده کاری کنم مچ دستمو گرفت دنبال خودش تو اتاق کشید
صدای اون هرزه اومد
+ولش کن عزیزدلم بذار هی جیغ جیغ کنه
زیر لب غرید؛ توخفه شو
بردم تواتاق وپرتم کرد روتخت ودرو قفل کرد هنوزم جای کتک هاش روبدنم بود
+چه مرگته داداشتو دیدی هارشدی فکرکردی خبری به سمتم اومد وموهامو گرفت وکشید
+من هرزم
یه سیلی بهم زد که از سنگینی دستش تو گوشم صدای زنگ اومد
+یا تو هرزه ای آشغال که بمن به عشقم خیانت کردی تموم اون ظهرهای که باعشق از سرکار میومدم وبغلت میکردم قبلش از بغل یه عوضی دراومده بودی
یه سیلی دیگه محکم تراز قبلی
+دق مرگت میکنم هنوز زیاد وقت هست برای تقاص پس دادنت
حتی جرأت اشک ریختنم نداشتم
+هه تویک شب زندگیمو نابود کردی من هرشب نابودت میکنم
پرتم کرد روتخت وبیرون رفت انقدر جیغ زدم واشک ریختم صدام خش دار شده بود من چیکار میتونستم بکنم آخه……
۱ماه ازبودن پرنیان ودوماه از جهنم زندگی من میگذشت بهمن ماه بود تو این مدت فقط یک بار خونه بابا رفتم اونم خودش بردم ونذاشت از کنارش جم بخورم وشب برگشتیم دعوتهای خانوادشم رد میکرد از دانشگاهمم هیچ خبری نداشتم فقط آرین گفت که یسناء پرسیده چرانمیرم گفتم سینا خوشش نمیاد منم بخاطراون دیگه نمیرم سینا یک سره تو خونه وور دل پرنیان بود صدای خندهاشون خنجر روحم بود راست میگفت بااین کاراش روزی صددفعه آرزوی مرگ میکردم دریارابطش باهم خوب شده بود غذا میورد تواتاقم وقتهای که سینا نبود غروب بود وپشت پنجره ایستاده بود اونکه توحیاطم نمیذاشت برم تنها دلخوشیم همین پنجره بود سینا وپرنیان رفته بودند بیرون برف شدیدی درحالباریدن بود دریا درزد واومد داخل یه چایی ومقداری بسکویت تو یه سینی دستش بود داخل اومد وروتخت گذاشت داشت میرفت بیرون
-دریا
به سمتم برگشت
+بله خانوم
-چراوقتی سینا نیست غذاو خوردنی میاری برای من
+راستش ایشون گفتن چیزی بهتون ندم خودتون بخورین
-سینا….سینا شبها کجا میخوابه نمیدونی؟؟؟
بالاخره سوالی که دوماه توذهنم بودو پرسیدم
+خانوم من ۹شب میرم نمیدونم اما گاهی صبحا که میام آقا رو کاناپه خوابن گاهیم تو اتاق ….پرنیان خانوم
حاام ازسینا بهم میخورد هیچوقت نمیبخشیدمش من تاوان گناه نکردمو میدادم اما سینا….
-چرااینجا کار میکنی تو که خیلی جوونی
+من یه مادرپیر دارم که بیماری قلبی داره خرج اونو میدم
-پدر…خواهری برادری…
+نه…بااجازتون
از اتاق بیرون رفت
تموم زندگی من خلاصه دراین اتاق شده بود همین وبس…..
ساعت نزدیک۳شب بود اما نه سینا اومد نه پرنیان دریاهم ۹رفت
باران وبرف قاطی میبارید ومقداری برفم روزمین نشسته بود چشمم به باغچه رزها افتاد اثری ازشون نبود هرکارمیکردم خوابم نمیبرد وباز پشت پنجره نشستم چشمم به در حیاط افتاد باز شد پس برگشتن ماشینو پارک کرد لحظه ای بعد سینا تلو تلو خوران پیاده شد خبری از پرنیان نبود سینا به زور میتونست راه بره یدفعه خورد روزمین واااای خدای من انقدرخورده بود نمیتونست روپاش بایسته صدای دادش عین ناقوس مرگ تو سرم نشست
+خدااااااااااااااااااا
صداش خیلی بلند بود خواست پاشه که دوباره افتاد
ولحظه ای نگذشت که صدای هق هق مردانه اش کل فضای حیاطو برداشت چش شده بود میخواستم برم کمکش اما من که کلید نداشتم درهام قفل بود از وقتی پرنیان اومده بود به دریا کلید داده بود که اگه یه وقت دیربیاد دریابتونه بره بلند شد پاهاش رو زمین کشیده میشد راه افتاد
به سمت در دقایقی بعد صدای باز شدن در ورودی اومد وبعد بسته شدنش به یک دقیقه نشد که دراتاقم بازشد وقامت خمیده اش تودرنمایان خیلی ترسیدم اگه باز کتکم بزنه چراغ اتاق خاموش بود وفقط نور کم چراغ خواب بود که روصورتش افتاده بود صورتش خیس اشک بود به سمتم اومد از جام پاشدم وبه دیوار کنار پنجره چسبیدم
-تورو خداسینا من که حرفی نزدم
بهم نزدیک شد صورتمو با دستش قاب گرفت سرتاپاش بوی الکل میداد از ترس کپ کرده بودم
-سینا…..م…
لباش روی لبام گذاشته شد ونذاشت حرف بزنم چش شده بود اینکه حتی به من نزدیکم نمیشد شروع به بوسیدنم کرد بعد چند دقیقه لباشو برداشت ودستمو گرفت به سمت تخت کشید منو روتخت انداخت وخودش کنارم افتاد…….
باافتادن نور روصورتم بیدار شدم دیشب یادم رفت پرده رو بکشم یاد دیشب افتادم من…سینا….اون اتفاق چشمامو باز کردم سینا کنارمن نبود یعنی از امروز چی میشد یعنی منو بخشیده بود از جام پاشدم چشمم به برگه چسبیده به از جاپاشدم ورفتم برداشتمش
-نمیدونم تواتاق تو چیکار میکردم فقط خدانکنه اتفاقی بین من باتو افتاده باشه هیچی یادم نمیاد از دیشب
برگه از دستم افتاد نشستم وزار زدم یاد زمزمه های دیشبش افتادم…

http://masoud293.ir/



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : خلاصه قسمت اخر رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر رمان غروب عشق , رمان میخوام , رمان جدید میخوام , قسمت دوسیزده رمان غروب عشق , قسمت جدید رمان غروب عشق , دانلود رمان جدید غروب عشق , نویسنده رمان غروب عشق , غروب عشق قسمت 13 , قسمت اول تا 13 رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر زمان غروب عشق , اخر رمان غروب عشق چی میشه ,
بازدید : 308
تاریخ : سه شنبه 04 اسفند 1394 زمان : 10:57 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش