رمان عشق به سرعت فراموش شده

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
جواب جواد نکونام به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان جواب جواد نکونام به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان
کیست بارتولن مال چی است کیست بارتولن مال چی است
مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران
شارژر اصلی و تقلبی را از کجا تشخیص بدیم شارژر اصلی و تقلبی را از کجا تشخیص بدیم
جالبترین عکس های نهال سلطانی جالبترین عکس های نهال سلطانی
چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم
با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید
لیزر درمانی خانگی لیزر درمانی خانگی
جدیدترین مدل های پیراهن زنانه بسیار شیک و قشنگ جدیدترین مدل های پیراهن زنانه بسیار شیک و قشنگ
با این روش موهاتون صاف کنید با این روش موهاتون صاف کنید
چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا
خواص جالب لبو برای سلامتی انسان خواص جالب لبو برای سلامتی انسان
فایده های چرت زدن فایده های چرت زدن
مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی
بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی
فال جدید روز پنج شنبه 22 آذر 1397 فال جدید روز پنج شنبه 22 آذر 1397
جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز
زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس
 علایم مسمومیت علایم مسمومیت
دیدترین مدل های لباس حنابندان 98 دیدترین مدل های لباس حنابندان 98
قیمت روز دلار قیمت روز دلار
با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام
بهترین مدلهای لباس مجلسی بارداری بهترین مدلهای لباس مجلسی بارداری
بهترین عکس الهه حصارى بهترین عکس الهه حصارى
چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم
روش جدید بدست آوردن لینک پروکسی و ارسال پروکسی برای دیگران روش جدید بدست آوردن لینک پروکسی و ارسال پروکسی برای دیگران
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
چرا پسته گران شد چرا پسته گران شد
سرم ویتامین سی لافارر سرم ویتامین سی لافارر
مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید
روش نگهداری كاج مطبق روش نگهداری كاج مطبق
بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی
بازی محلی لپر وازی چیست بازی محلی لپر وازی چیست
زیباترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم زیباترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم
روش صحیح بستن دستمال سر روش صحیح بستن دستمال سر
متن های عاشقانه بروز متن های عاشقانه بروز
عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد
روش جدید غیرفعال کردن تبلیغات موبوگرام روش جدید غیرفعال کردن تبلیغات موبوگرام
 الناز محمدی فوری ازاد شد الناز محمدی فوری ازاد شد
عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان
اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام
مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها
بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز
داستان جالب دو برادر داستان جالب دو برادر
دانلود سریال خیلی قشنگ پوست شیر دانلود سریال خیلی قشنگ پوست شیر
فرجکفتار بدرد چی میخوره فرجکفتار بدرد چی میخوره
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
فرج با دعاهاش فرج با دعاهاش
اموزش خصوصی کردن اینستاگرام اموزش خصوصی کردن اینستاگرام
زیباترین عکس بهاره كيان افشار باتیپ زمستانی زیباترین عکس بهاره كيان افشار باتیپ زمستانی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 106
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 18,286
باردید دیروز : 1,370
ای پی امروز : 612
ای پی دیروز : 383
گوگل امروز : 10
گوگل دیروز : 15
بازدید هفته : 20,535
بازدید ماه : 50,321
بازدید سال : 402,936
بازدید کلی : 15,161,312
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2871)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1897)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3135)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2940)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3083)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

هردفعه از بهزاد ادرس فرناز ومیخواستم میگفت همه چیز وفراموش کرده 
من کاری با فرنا ز نداشتم فقط میخواستم ببینم چجور دختریه شاید همه
چیز تقصیر بهزاد نبوده فرنازم تقصیری داشته شاید این اتفاق سر بهزاد نباید 
گزاشته میشد
و.... خیلی چیزای دیگه یه روز بهزاد وتوی دانشگاه دیدم خیلی به هم نزدیک شده بودیم 
ولی من دوس نداشتم اون به من ومن به اون عادت کنم 
جدا شدن سخت میشد خیلی خیلی سخت 
میخواستم بهش بگم از هم جداشیم ولی دلم میسوخت واسش اون واقعا منو دو داشت
شایدم من داشتم تند تند میرفتم بدون هیچی قضاوت میکردم بخاطر همین بهش گفتم
اگه بهت بگم باهات نمیمون چیکار میکنی
گفت فکرشم واسم سخته میترسیدم احساسمو بهش بگم تا حالا چند بار با خانوادش 
اومده بود خواستگاری ولی من درسمو بهونه کردم ومانع نامزدیمون شدم دوست نداشتم اسم 
پسری روم باشه
هرروز میومد پیشم منم کم کم داشتم عاشق میشدم بعضی وقتا خودم خود به خود
زنگ میزدم یا سر راهش قرار میگرفتم تا ببینتمو بیاد پیشم نیدونم چرا گزشتش داشت فراموشم
میشد 
حس میکردم حس نفرتم داره تموم میشه از اینکه عاشق شده بودم خوشحال بودم ولی نه بهزاد
انگار خدا جز خودش کلید قلبمو به بهزادم داده بود
کم کم داشت سال سومم تموم میشد ومن باید 4 سال دیگه کامل میخوندم بهزاد بخاطر اینکه
به مشکل بر خورده بود تعطیلات تابستونم درس میخوند تا درسایی رو که افتاده بود وبخونه خیلی
حالش
خوب شده بود خیلی خیلی منم خوب بودم ولی استرس داشتم مامان بهزاد از مامانم خواسته بود

 

مراسم نامزیرو بگیریم ولی من هرچی از مامانم اصرار کردم که نگیریم گوش نکرد واون
اتفاقی که نباید میافتاد افتاد من نمیتونستم تنها راز بهزاد وبه همه بگم وهمه ازم میخواستن
نامزدش بشم 
به بهزادم نمیتونستم اعتراض کنم چون تا چیزی میگفتم میگفت خودمو میکشم
مجبور به نامزدی شدم بین من وبهزاد محرمیت کوچکی ایجاد شد تا وقتی باهم میریم 
بیرون یال حرف میزنیم گناه نکرده باشیم خانواده بهزاد خبر نداشتن پسرشون گناه بزرگ تر از این
کرده
بهزاد پسر هوس بازی نبود ندیده بودم به دختری نگاه کنه چند باری خودم تعقیبش کردم
مسجدم میرفت خانوادش مذهبی بودن ولی نمیدونم اون نامردی چجوری از بهزاد سر زده بود
یه روز توی مهمونی به بهزاد گفتم چجوری بهت اطمینان کنم بهم گفت
تو هنوز فراموش نکردی من عوض شدم یکی دیگه شدم بهزاد قبلی نیستم من اولشم بد نبودم بدم کردن سپیده من دوست دارم بعدشم دستامو گرفتو بوسم کرد حس خوبی داشتم
درسم داشت تموم میشد بهزاد درسش 2 سال زودتر ذتموم شد ومشغول به کار بو منم 
تمومش کردم وجا رو برام باز کرده بود تو همون بیمارستانی که خودش کار میکرد مشغول به کار شدم
اما همون موقع بود که همه چیز بهم خورد من تو زندگیم زیاد اشتباه کردم
اما این بد ترینش بود ازدواج با بهزاد ودوستی

کارای بیمارستان سخت شده بودن ومن طاقت نداشتم صبر وحوصله من کم شده بود
دیگه وقت فکر کردن به بهزاد ونداشتم مهرش تو دلم کم شده بود بهزاد همش ازم 
گله داشت
با اینکه اصلا دوسش نداشتم به ازدواج با اون تن دادم زندگی با بهزاد خسته کننده شده بود
اونم همش سر کار بود کم همدیگرو میدیدیم ولی حس میکردم خیلی دوستم داره هروز
صبح
نمیرفت تا بیدار بشم ولی من دست خودم نبود مهرش تو دلم نمیرفت یه روز بهزاد زودتر از همیشه 
اومد خونه برام سوال بود بهم گفت خوشکل کن میخوایم بریم بیرون اونشب برای اولین بار بهزاد ازم
خواست تا نیازشو بر طرف کنم برام کمی سخت بود فردا صبح که بیدار شدم خیلی خوابم میومد بهزادم نرفته بود سرکار نمیدونم چرا گرفتم خوابیدم با بوسای گرم بهزاد صبح وبیدار شدم
روم نیشد تو چشاش نگاه کنم احساس شرمی داشتم ولی اون به من زل زده بود چشم ازم بر نمیداشت نگاهاش خیلی قشنگ بودن نیم نگاهی کردم وخواستم پاشم نزاشت گفتم میشه بزاری برم گفت اره برو
بیشتر از همیشه دوسش داشتم نمیدونم چرا
1 هفته بعد از اون شب همش حالم بد بود بخاطر همین بهزاد سعی میکرد زیاد ازم چیزی نخواد با بهزاد رفتیم دکتر _ دکتر بهمون گفت باید ازمایش بدن خانمتون وقتی ازمایش دادم باردار بودم دیگه همه چی تموم شده بود حالا من وبهزاد علاوه بر خودمون باید از یه بچه نگهداری میکردیم
تو همین فکر بودم که نمیدونم واسه چی اشکم روانه شد تو ماشین بودیم بهزاد بغلم کرد وگفت
من باهاتم کمکت میکنم یه موقع غصشو نخوریا گفتم خیلی کوچولو چجوری بزرگش کنیم گفت با من باهم دیگه من وتو بزرگش میکنیم الهی قربون مامانشو خودش یبرم بعدم بوسم کردو منم تو اغوشش اومدم بیرون شروع به حرکت کرد
بهزاد باید به یه ماموریت چند روزه میرفت گفت به هیچکی نگم وکلی سفارش کرد مواظب خودمو وبچه باشم منم بهش قول دادم بهزاد با همه ی عشقش به من
رفت ورفت وتنهام گزاشت چند روز بعد خبر اوردن بهزاد توی تصادف رفته ودیگه بر نمیگرده ولی اون به من الکی قول نمیداد نمیدونم چرا حالا که همه چیز خوب شده بود اون رفت وتنها یادگارشو یعنی تو پسرم برام جا گزاشت بخاطر همین اسم باباتو روت گزاشتم

منبع رمان عاشقانه

درباره : جدیدترین رمان ها ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : دانلود رمان عشق به سرعت فراموش شده.رمان جالب عشق به سرعت فراموش شده.تک رمان عشق به سرعت فراموش شده.رمان زیبای عشق به سرعت فراموش شده.خرید رمان.رمان دخترانه.رمان بچه گانه.رمان دخترانه زیبا.دانلود رمان برای گوی نوکیا. , دانلود رمان برای گوشی. ,
بازدید : 702
تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1393 زمان : 19:20 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش