رمان غروب عشق,رمان جدید غروب عشق,رمان قشنگ غروب عشق,دانلود رمان

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم
روش صحیح بستن دستمال سر روش صحیح بستن دستمال سر
سری جدید عکس های عاشقانه 97 سری جدید عکس های عاشقانه 97
بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی
جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس
جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز
شارژر اصلی و تقلبی را از کجا تشخیص بدیم شارژر اصلی و تقلبی را از کجا تشخیص بدیم
تیپ جدید و جالب ریحانه پارسا تیپ جدید و جالب ریحانه پارسا
خواص باور نکردنی شربت هل خواص باور نکردنی شربت هل
تیپ جدید محسن ابراهیم زاده تیپ جدید محسن ابراهیم زاده
مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران
عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران
عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری
بیوگرافی جدید مونا کرمی + عکس بیوگرافی جدید مونا کرمی + عکس
جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا
جدیدترین عکس های جدید جوانه دلشاد جدیدترین عکس های جدید جوانه دلشاد
بازی محلی لپر وازی چیست بازی محلی لپر وازی چیست
HMVC چیست HMVC چیست
عکس های جدید و دیدنی  بازیگران با همسرانشان سال 98 عکس های جدید و دیدنی بازیگران با همسرانشان سال 98
 الناز محمدی فوری ازاد شد الناز محمدی فوری ازاد شد
ناموس کفتار واقعیت داره یا نه ناموس کفتار واقعیت داره یا نه
فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید
خطای an error occurred در تلگرام از چیه خطای an error occurred در تلگرام از چیه
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش مشخص شد
جدیدترن روش های کاشت ناخن با طراحی جدیدترن روش های کاشت ناخن با طراحی
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
با این روش در  تلگرام طلایی دو اکانت داشته باشید با این روش در تلگرام طلایی دو اکانت داشته باشید
مدل گوشواره‌هایی که الان مد شدن مدل گوشواره‌هایی که الان مد شدن
با این روش قد بلند بشید با این روش قد بلند بشید
شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97 شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97
اموزش درست کردن شربت هل اموزش درست کردن شربت هل
زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019 زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019
آموزش آرایش صورت عروسکی آموزش آرایش صورت عروسکی
بهترین عکس الهه حصارى بهترین عکس الهه حصارى
با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید با این روش با کبودی و سیاهی دور چشم خودخداحافظی کنید
چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا چگونه در دایرکت اینستاگرام ویس ارسال صدا
اموزش خصوصی کردن اینستاگرام اموزش خصوصی کردن اینستاگرام
 بنزین فقط و فقط با کارت سوخت بنزین فقط و فقط با کارت سوخت
عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک
تک عکس عماد طالب زاده به همراه پسرش تک عکس عماد طالب زاده به همراه پسرش
تک عکس های شقایق جعفری جوزانی تک عکس های شقایق جعفری جوزانی
چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه چیکار باید کرد شیر مادر زیاد بشه
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است
مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی
زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس
نحوه جدید درست کردن ترش شامی نحوه جدید درست کردن ترش شامی
پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی
فایده های چرت زدن فایده های چرت زدن
فرجکفتار بدرد چی میخوره فرجکفتار بدرد چی میخوره
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 150
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1,710
باردید دیروز : 1,583
ای پی امروز : 389
ای پی دیروز : 180
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 19
بازدید هفته : 1,710
بازدید ماه : 1,710
بازدید سال : 422,450
بازدید کلی : 15,180,826
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2871)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1898)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3135)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2940)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3083)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان جدید قشنگ غروب عشق قسمت 18

رمان جدید قشنگ غروب عشق قسمت 18

یکی گوشیو ازبابا گرفت
+عسل
مامان بود چقدر دلم براش تنگ شده
-سلام
مامان
+کجایی تو دختر بخدا نصف العمر شدم این شوهر بی همه چیزت چرانمیذاره بیای اینجا

– إهه مامان اون که کاری نداره
+سه ماهه که ندیدمت دختر هروقتم بهت زنگ زدیم خاموش بودی شوهرتم که هروقت میخواستم بیام اونجا بهونه میورد این خدمتکارتونم که چندباراومدم گفت نیستین
-ببخشید مامانی یه خورده مشکل داشتیم که حل شد
+یعنی من نباید بدونم چه مشکلی بوده
-مهم اینه حل شد مامان جان زنگ زدم برای فرداشب دعوتتون کنم بیاین اینجا یه سوپرایز براتون داریم
+من یک توضیح درست حسابی میخوام عسل به شوهرتم بگو من که بچه نیستم الکی قانع شم
-چشم مامان حالا شما فردا شب بیاین
+باشه عزیزم میایم
-از آرین چه خبر
+اونم خوبه درگیر موکلا ودادگاشه فرداشب سیمین اینام هستن
-آره اما هنوز زنگ نزدم بهشون
+اون بیچارم خیلی گله میکنه از دستتون
-مهم اینه از این به بعد دیگه مشکلی نیست
+خداکنه
-خب کاری نداری مامان؟؟
+نه عزیزم مراقب خودت باش
-سلام برسون مامانی
+قربانت خداحافظ
-خداحافظ
گوشی رو قطع کردم وشماره خونه مامان سینارو گرفتم چندبوق خورد که سپهر جواب داد
+الوو
-سلام سپهر
+عسل تویی خوبی اتفاقی افتاده
خندیدم
-زنگ زدم دعوتتون کنم
+مارو؟؟؟
-آره دیگه فرداشب شام بیاین اینجا
+سینا…قهرتون
-درست شد
+خداروشکر خیلی خوشحالم
-قربونت داداشی
+کووفت من کجام شبیه داداش کچل توإه
-باز که زبون درآوردی
+از شوهرتو که بهترم دم درآورده من حداقل زبون درآوردم
خندیدم
-بمامانت اینا بگو
+نمیشه فردا شب تنها بیام سهم اونارم من میخورم
-شکموووو
+پس میبینمت پنیر
-سپهرررر
خندید
-خداحافظ
+خدانگهدار
گوشیو گذاشتم بفکر فرو رفتم شاید من خیلی ساده وبیچاره بودم که حالا بعداون همه کتک خوردن ازسینا وزندونیم کردن تو خونه ورفتاراش با پرنیان باز به ادامه زندگی باهاش مشتاق بودم ودوستش داشتم به نظر من سینا یه مرد بود باتموم غیرت و زودباوری تموم مردا اون اتفاقام برای هرکسی غیرسینا میافتاد مطمئنا باور میکرد باتموم اینها دلم هنوز گرفته بود ازش امامن ۱۷سالم نبود که بچگونه فکر کنم بامنطق فکر میکردم وبیشترازهمه به بچه ی توشکمم باصدای سینا به خودم اومدم
+عسل
-جانم
روبرم ایستاده بود
+حواست کجاست کلی صدات زدم
-ببخشید
+زنگ زدی بهشون
-آره گفتن میان
+باشه عزیزم بپوش بریم بیرون
روزهای زندگی ما مثل اول شده بود وخوشبخت بودیم خونواده ی منو سینا وقتی دونستن حامله ام گله وشکایت یادشون رفته بود واز خوشحالی روی پاهاشون بند نبودند عید اومد وبهترین سال زندگی من وسینا بود یه خانوم پیر ومهربون به اسم اعظم خانوم اومده بود کارامونو میکرد ومن هم بعد عید برگشتم دانشگاه سخت درس میخوندم که یه ترم عقب موندمو جبران کنم اردیبهشت بود شکمم بالا اومده بود یه مقدار وسه ماهه بودم امروز شوق وصف ناپذیری داشتم قراربود بعدازظهر باسینا بریم سونوگرافی وبعد خرید برای اتاق بچه هرروز باسینا دنبال اسم میگشتیم برای بچه سیناهم مثل من عاشق دختر بود ودعا میکردیم دختر باشه ساعت۱۲از دانشگاه رسیدم خونه درو باز کردم ورفتم تو اعظم خانومو خیلی دوست داشتم خیلی مهربون بود مثل مامان بهش احترام میذاشتم بلند سلام کردم
+سلااام اعظم خانوم
-سلام دخترم خسته نباشی تو آشپزخونه بود داشت میوه میشست رفتم وصورتشو بوسیدم
+شمام خسته نباشین
یه دختر داشته فقط که اگه زنده میمونده همسن من می بود اما تو۱۶سالگی تو یک تصادف باپدرش فوت کرده بودند
-ناهار واست ماکارونی گذاشتم عزیزم صبح گفتی
خیلی هوس ماکارونی کرده بودم امروز
+وااای عاشقتم اعظم خانوم
رفتم لباسامو عوض کردم ویه خورده بالپ تاب ور رفتم ساعت نزدیک۱بود
از اتاق بیرون رفتم خیلی گرسنم بود همزمان باخارج شدن من ازاتاق سیناهم درورودی رو بازکرد واومد تو
با دیدن من خندید منم خندیدم
-سلام عزیزم
+وروجک منو نگاه کن بدوبغل آقاتون ببینم
دستاشو ازهم باز کردبه سمتش رفتم وتوبغلش فرو رفتم روی موهامو بوسیدم
+خوبی عزیزم اون خوشگل من چطوره
باقهر گفتم
-که اون خوشگلته نه؟؟
قهقه زد
+قربون عشق حسود خودم تو خوشگل منی اون خوشگل باباش
ازتشبیهش خندیدم
+برو لباساتو عوض کن بیا ناهار
اعظم خانوم میزو چیده بود
عادت نداشت باماغذابخوره شب هاهم ساعت۱۰میرفت خونش بعدازناهار رفتیم استراحت کردیم وساعت۴بود که هردوآماده شدیمو به سمت سونوگرافی راه افتادیم دل تو دل من یکی نبود رسیدیم اونجا وقتی نوبتمون رسید هردورفتیم تو من روتخت دراز کشیدم وسیناروصندلی کنارتخت نشست دکتر خانوم جوانی بود اومد ویه مایع سرد ولزج مانند روشکمم ریخت ودستگاهو رو شکمم گذاشت سینا باشوقی کودکانه به مانیتور روبروش زل زده بود دکتر خندید
+اونطور که شما زل زدین به مانیتور الانه بچتون بیاد بیرون وبپره بغلتون
هردو خندیدیم دکتر دستگاه رو تکون داد
+بچتون یه دختر خانوم ناز وشیطونه
من از خوشحالی توپوست خودم نمیگنجیدم ومیخندیدم سینا دادزد
+هوراااااا دختره ای جوونم فداش بشم
دکتر خندید ازرفتارش
-آروم تر آقای رحیمی
صدای قلبشو بشنوی چیکار میکنی
نمیدونستم که از خوشی چیکارکنم صدای قلبشو گذاشت برامون الهی قربونش برم….
بعد از اونجا رفتیم خرید وباذوقی وصف ناپذیر کلی لباس وعروسک خریدیم کمد وتختشم سفارش دادیم برامون بیارن سینا از هر عروسکی میدید میخرید اونقدر مسخره بازی درمیاورد که هرکی میدیدش میخندید
اون روز اتاقشو چیدیم ساعت۱۲شب بود که هردوخسته تواتاق دخترمون دراز کشیدبودیم سینا دراز کشیده بود ومن سرم روسینش بود
+سینا
-جوونم
+اسمشو چی بذاریم
-اوووم بلقیس چطوره
بامشت توسینش زدم
+إهههه سینا مرررض توام عین سپهر شدی قهقه زد
-شوخی کردم خوشگلم
+بذاریم نفس قشنگه نه؟؟
-آره خیلی
+یه قولی بده
بااخمی ساختگی تو چشماش زل زدم
+بیشتر ازمن دوستش نداشته باش
-ایی من قربون خانوم خوشگلم من غلط بکنم سرمو از روسینش برداشت وروزمین گذاشت تو چشمام نگاه کرد
-هیچکی برای من مثل تونمیشه خوشگلم
بعدسرشو پایین آورد ولباشو رولبام گذاشت یه دستشم رو شکمم بود بعد چند دقیقه سرشو بلندکرد وچشمکی زد
-دختربابا حسودیش شد بعدخندید و لباسمو بالا زد وشکممو طولانی بوسید خنده ام گرفته بود
-پاشو خانومم بریم اتاق خودمون روزمین اذیت میشی
بلند وشد ودست منم گرفت وبلند شدم ورفتیم اتاق خودمون هردو روی تخت دراز کشیدیم سرمو رو بازوی سینا گذاشتم واونم پتو رو روی هردومون کشید
+سینا
-جانم
سوالی که خیلی وقت بود ذهنمو مشغول ‌کرده بود رو ازش پرسیدم
+بنظرت چرامامان اینا وخونواده ی تو انقدر ساده از کنار این موضوع گذشتند
-کدوم موضوع
+همون که سه ماه پیش بهشون گفتیم یه مدت ترکیه بودیم وبعدشم من مریض بودم اونا خیلی ساده باور کردند حتی نپرسیدند چرازنگ نزدید یاچرا نذاشتین ما بیایم
-خب شاید باورشون شده
+امکان نداره
-بنظر من که دلیل خاصی نداشته
+مطمئن هستم که داشته
-بیخیال خانومم بخواب
مشغول نوازش موهام شد امامن خوابم نمی اومد دوست داشتم حرف بزنم
+سینا
-جان سینا؟تو نمیخوای بخوابی
+خوابم نمیاد
-وروجک شیطون
+تو که اون اوایل اونقد. منو دق میدادی چیشد که یکدفعه کوتاه اومدی به راحتی همه چیو فراموش کردی
-حالا دیگه
+سینااااا بگوووو
-الان نه عسل اما یه روزی شاید گفتم بهت

رمان غروب عشق از فرانک زنگنه


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : خلاصه قسمت اخر رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر رمان غروب عشق , رمان میخوام , رمان جدید میخوام , قسمت هجده رمان غروب عشق , قسمت جدید رمان غروب عشق , دانلود رمان جدید غروب عشق , نویسنده رمان غروب عشق , غروب عشق قسمت 18 , قسمت اول تا 18 رمان غروب عشق , قسمت اول تا اخر زمان غروب عشق , اخر رمان غروب عشق چی میشه ,
بازدید : 369
تاریخ : سه شنبه 04 اسفند 1394 زمان : 11:21 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش