رمان عاشقانه,رمان جدید سارق عاشق,رمان سارق عاشق تمام قسمت ها,سارق عاشق

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
جدیدترین عکس ارسلان قاسمی جدیدترین عکس ارسلان قاسمی
آموزش اسان ذخیره مطالب در تلگرام آموزش اسان ذخیره مطالب در تلگرام
جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز جدیدترین عکسهای جوانه دلشاد بازیگر فیلم حوالی پائیز
جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ماشین عروس
تعداد طبیعی ریزش مو در روز چندتا باید باشه تعداد طبیعی ریزش مو در روز چندتا باید باشه
بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما
خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز» خبر احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز»
پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی
خواص جالب  روغن شتر مرغ حتما بخونید خواص جالب روغن شتر مرغ حتما بخونید
عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری عکسهای دیده نشده جدید بهنوش بختیاری
مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی مدل های کفش بدون پاشنه زنانه مجلسی
نحوه جدید درست کردن ترش شامی نحوه جدید درست کردن ترش شامی
روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
عکس های جدید و دیده نشده مونا فائزپور عکس های جدید و دیده نشده مونا فائزپور
عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو
عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان عکس دیده نشده پریناز ایزدیار در نمایش بینوایان
عکس جالب  الناز ملک بازیگر سینما عکس جالب الناز ملک بازیگر سینما
چرا بعد ورزش بی خواب میشیم چرا بعد ورزش بی خواب میشیم
عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد
تک عکس عماد طالب زاده به همراه پسرش تک عکس عماد طالب زاده به همراه پسرش
ناموس کفتار واقعیت داره یا نه ناموس کفتار واقعیت داره یا نه
با این روش حافظه قوی داشته باشین با این روش حافظه قوی داشته باشین
عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی
داستان جالب دو برادر داستان جالب دو برادر
لیزر درمانی خانگی لیزر درمانی خانگی
شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97 شیکترین پیامک و دلنوشته های زیبا ویژه شب یلدا 97
مدل لباس های شب یلدا سال 97 مدل لباس های شب یلدا سال 97
عکس سلفی جدید مهناز افشار عکس سلفی جدید مهناز افشار
مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید مدل شیک و پرطرفدار کت و کاپشن مردانه زمستانه جدید
عکس دیده نشده خانواده مونا کرمی+بیوگرافی عکس دیده نشده خانواده مونا کرمی+بیوگرافی
بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز بهترین روش پوشیدن شلوار جین در فصل پاییز
با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام با این روش رفع ریپورت تضمینی و خارج شدن از بلاک تلگرام
مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها
زیباترین عکس بهاره كيان افشار باتیپ زمستانی زیباترین عکس بهاره كيان افشار باتیپ زمستانی
بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی بهترین عکس های دیبا زاهدی و بیوگرافی
چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم چطوری باید ژلاتو آفوگاتو درست کنیم
اموزش جدید قرار دادن لینک روی متن در تلگرام اموزش جدید قرار دادن لینک روی متن در تلگرام
زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس زندگینامه کامل و جدید محسن ابراهیم زاده خواننده + زندگی شخصی و عکس
با این روش در  تلگرام طلایی دو اکانت داشته باشید با این روش در تلگرام طلایی دو اکانت داشته باشید
داستان واقعی مرد ثروتمند و پسرش داستان واقعی مرد ثروتمند و پسرش
چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم چطوری باید از چسبیدن ژله به ظرف جلوگیری کنیم
فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید فال روز پنج شنبه 9 آذر 1397جدید
HMVC چیست HMVC چیست
اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام اسان ترین روش اشتراک استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام
زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019 زیباترین مدل تور سر عروس جدید و شیک 2019
عکس های عاشقانه روز همراه متن عکس های عاشقانه روز همراه متن
بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی بیوگرافی جدید و جالب زهرا اویسی
دیدترین مدل های لباس حنابندان 98 دیدترین مدل های لباس حنابندان 98
شیک ترین  ست زرد و مشکی جدید شیک ترین ست زرد و مشکی جدید
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 8
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 228
باردید دیروز : 2,149
ای پی امروز : 69
ای پی دیروز : 248
گوگل امروز : 6
گوگل دیروز : 23
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 21,783
بازدید سال : 374,398
بازدید کلی : 15,132,774
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2870)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1897)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3134)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2939)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3082)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان سارق عاشق واقعا بسیار رمان  قشنگی است که برای شما گذاشتم نظر خوبتون رو هم بزارید

ماه همیشه جدیدترین ها رو برای شما فراهم میکنیم

 

گفت کجا؟

-چی کجا؟ خب دارم فرار میکنم نکنه میخوای وایسم تو رو تماشا کنم؟

-همش تقصیر تو هست الان گیر افتادیم بعد میخوای فرار کنی؟

-به من چه خودت پریدی وسط نقشه ام

-الان وقت دعوا نیست باید ی جوری فرار کنیم

-بگو کم اوردم دیگه

-اصلا تقصیر منه نگران توام

-هه من که داشتم فرار میکردم

باشه پس...

بقیه حرفشو نتونست بزنه چون داشتن میومدن داخل دستمو گرفت دوید سمت پله ها رفت داخل ی اتاق. ی اتاق نسبتا بزرگ بود با ی تخت و ی میز ارایشی کنارش ی کمد بزرگ هم اون سمت اتاق بود. گفتم:

-میشه بگین اومدیم اینجا چیکار؟الان بدتر گیر میافتیم

-میشه 2 دقیقه حرف نزنی؟

-فکر نکنم به کسی مربوط باشه

-لجباز

اینو گفتو رفت در کمدو باز کرد گفتم:

-نکنه قصد داری تو کمد بشینی؟

-نکنه قصد داری گیر بیافتی؟

کمد بزرگ بود واسه همین جامون میشد. بالاجبار رفتم کنارش نشستم در کمدو بست

گفتم: بار اخرت باشه دستمو گرفتیا الانم چون در خطر بودم چیزی نگفتم

-چندان تهفه ای هم نیستی که بخوام دستتو بگیرم

-اره جون خودت پس چرا دستمو گرفتی؟

-بس کن دیگه ممکنه یکی بیاد

-همش تقصیر تو هست الان گیر افتادیم اگه مثل اسب نمیپریدی تو نقشه ام اینجوری نمیشد

-اولا هنوز که گیر نیفتادیم دوما اسب خودتی مودب باش در ضمن اگه تو نبودی الان کارو تموم کرده بودم

-فکر کردی اگه تو نبودی من گیر میفتادم؟

-معلومه. چون دختری از دخترا نمیشه بیشتر از این انتظار داشت

-ولی از پسرا اصلا نمیشه انتظار داشت

-زبونت خیلی درازه بهت ادب یاد ندادن؟

-همون اندازه که به تو یاد دادن به منم یاد دادن

-بحث کردن با تو بی فایده هست

-پس بحث نکن مگه مجبوری؟

صدای باز شدن در اتاق اومد مجبور شدیم ساکت بشیم از داخل سوراخی که رو کمد بود میتونستم بیرونو ببینم ی دختر اومد داخل اروم گفتم:

-میگما من عطسه ام میاد

-فقط کافیه عطسه کنی من میدونم و تو

-من نگفتم که نظر بدی فقط خواستم خبر بدم که اماده باشی

-نکنه میخوای به کشتنمون بدی

-تو هرجور میخوای فکر کن به منم ربط نداره چون عطسه هست زبون نمیفهمه که هروقت بخواد میاد

-از من گفتن بود فقط کافیه عطسه ک...

نتونست حرفشو ادامه بده چون ی دفعه عطسه کردم خب به من چه خودش اومد داشت مثل گودزیلای خشمگین نگاهم میکرد فکر کنم الان میمیرم دختره کتشو بیرون اورد  انداخت رو تخت اومد بیاد طرف کمد ببینه چی بوده من از ترس داشتم میمرم اونوقت این اورانگوتان داشت واسم خط و نشون میکشید

 دختره داشت نزدیک میشد که گوشیش زنگ خورد رفت گوشیشو جواب بده بعدم از اتاق رفت بیرون ی نفس عمیق کشیدم

-شانس اوردی گوشیش زنگ خورد وگرنه نمیدونستم چی کارت میکنم

-اگه گوشیش زنگ نمیخورد که گیر میفتادیم بعد مثلا  میخواستی چی کار کنی

-نه دیگه تا قبل از اینکه گیر بیفتیم خودم میکشتمت که راحت بشم

-منم می ایستادم نگاهت میکردم که بکشیم به من میگن فری کله خراب

-واقعا هم که کله ات خرابه اصلا مغز نداری

اینو گفتو بعدم شروع کرد به اروم خندیدن

-هر هر خر بخنده

-سگ به تماشا

بازم شروع کرد به خندیدن ولی نباید کم میاوردم واسه همین گفتم

-من به جز خر چیز دیگه ای نمیبینم مگر اینکه سگ بودی من اشتباهی گفنم خر البته فرقی هم نداره حیوون حیوونه

ایندفعه نوبت من بود شروع کنم به اروم خندیدن... از عصبانیت قرمز شده بود اومد ی چیزی بگه که سرش محکم خورد به کمد قیافش واقعا دیدنی بود دوتامون قرمز شده بودیم با این تفاوت که من از خنده اون از عصبانیت

از بس دعوا کرده بودیم اصلا یادمون نبود که کجا هستیم نمیدونم چقدر گذشته بود که دختره بازم اومد داخل و رفت سمت تختش که بخوابه

-خیلی گرمه

بهش گفتم:از بس چاقی

-من کجام چاقه هیکلی هستم از توی لاغرمردنی کوتوله هم بهترم

-از کی تا حالا قد 170 شده کوتوله؟ تو زیادی نردبونی به نظرم ی دکتر برو که جلوی رشد بیشتر قدتو بگیره فکر کنم اگه جلوشو نگیری از زرافه هم رد بزنی

-به نظرم یکم هم به فکت استراحت بدی بد نیست

-تو میتونی گوش ندی مجبورت که نکردم

-اخه صدات خیلی بلند و تیزه همش رو اعصابمه

-ادم صداش تیز باشه ولی از تو غار در نیاد

-زیادی حرف نزن صورتت خراب میشه

-چه ربطی به صورتم داره؟

-اخه میام میزنم صورتتو داغون میکنم

-از مادر زاییده نشده کسی که بتونه رو فری دست بلند کنه

-ببین حوصله حرف زدن با تو رو ندارم جوجه!!! فهمیدی؟

-نه که من خیلی حوصله ی حرف زدن با تو رو دارم

-فعلا باید فرار کنیم

-بازم کم اوردی دیگه

-من عمرا کم نمیارم الانم وقت و حوصله ی حرف زدن با تو رو ندارم

-نه که من خیلی حوصله دارم

نفسشو با صدا داد بیرون در کمدو اروم باز کرد گفت اروم پشت سر من بیا بیرون

رفت بیرون منم رفتم اخیش میتونستم ی نفسی بکشم دستامو باز کردم که نفس بکشم که محکم خورد به کمد و صدای نسبتا بلندی ایجاد کرد. دختره ی تکون خورد ولی بیدار نشد

-دستوپاچلفتی

-خودتی. میخواستم نفس بکشم

-نمیتونی مثل ادم نفس بکشی؟

-میخواستم ی بارم مثل تو نفس بکشم ببینم چجوریه

دیگه حرفی نزد روشو کرد اون سمتو رفت منم مثل بچه ی خوب پشت سرش رفتم همه جا تاریک بود نمیدونستیم از کدوم طرف بریم

-میگما از کدوم طرف بریم؟

- میشه حرف نزنی؟ تا حالا دختری به پرحرفی تو ندیده بودم

-خب حالا دیدی

-دنبالم بیا

دنبالش رفتم. خیلی سخت میشد اطرافو دید...اخه خسیسا ی لامپ روشن کنین کسی میاد دزدی بتونه جلوشو ببینه

از پله ها رفتیم پایین رسیدیم به همون جای اول که  لوستر خوشگله هم بود گفت:

-ببین حواست باشه دوباره سرو صدا کنی من میدونم و تو

-به من چه

-اروم پشت سر من میای! فهمیدی؟

-مگه مثل تو نفهمم

نفهمیدم زیر لب چی گفت بعدم روشو کرد اونطرفو رفت..................اروم درو باز کرد رفتیم تو حیاط البته بیشتر شبیه باغ بود تا حیاط دوباره سگه رو دیدم تا منو دید شروع کرد به پارس کردن همین پسره که اسمشم نمیدونم چی بود از تو کوله اش ی تیکه گوشت دراورد انداخت جلوی سگه . سگه هم اروم شد

-چیکارش کرده بودی تا دیدت شروع کرد به پارس کردن؟

-من کاریش نکرده بودم همه ی سگا وقتی ی غریبه میبینن پارس میکنن

-پس چرا منو دید پارس نکرد ارومم شد؟

-چون زبون هم جنس خودشو میفهمه

از عصبانیت قرمز شده بود از لای دندونای به هم فشردش گفت:

-جای دستت درد نکنه هست؟

-چرا باید بگم دستت درد نکنه؟ لابد واسه اینکه گند زدی به نقشم

-تو گند زدی به نقشه من بعدشم من نجاتت دادم

-وظیفت بود چون خودت باعث شدی گیر یفتیم بعدشم تو نبودی من اصلا گیر نمیفتادم

اینو گفتم و ریموت در و پرت کردم طرفش

گفت:این چیه

-فکر کنم بهش میگن ریموت باهاش درو باز میکنن

-هرهر اینو که خودم میدونم باهوش منظورم اینه که چیکارش کنم؟

-تا من ماشینو میارم درو باز کن

-ماشین؟

-نکنه قصد داری دست خالی و پیاده برگردی؟ اونم این وقت شب

اینو گفتم و اونو در حالی که هنوز تو شک و تعجب بود رها کردم رفتم طرف ماشین فراری که گوشه حیاط پارک شده بود لامصب عجب جیگری هم بود حیف این ماشین که بدمش به سیروس ابش کنه سوار ماشین شدم و اول نگاه کردم ببینم درو باز کرده یا ن که دیدم در بازه خودشم تو کوچه منتظر ایستاده ماشینو روشن کردم دنده عقب گرفتم با سرعت از حیاط خارج شدم صدای سگه رو اعصابم بود احتمالا الان همه فهمیده بودن چونن چراغای خونه روشن شد سریع جلوی پاش ترمز کردم گفتم بپر بالا

داشت هنوز با تعجب نگام میکرد گفتم نمیخوای بیای؟ الان همه میریزن بیرونا

سریع سوار شد گاز دادم از کوچه خارج شدیم نقابمو از صورتم برداشتم اخیش ی نفس راحت کشیدم منبع lovemeanromance

 

 

 

درباره : رمان عاشقانه ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : رمان , دانلود رمان , سارق عاشق , رمان جدید سارق عاشق , دانلود رمان سارق عاشق , رمان عاشقانه سارق عاشق , رمان جدید وزیبا , داستان کوتاه , رما جدید وخواندنی سارق عاشق , سارق عاشق رمان , عکس رمان ,
بازدید : 949
تاریخ : شنبه 01 شهریور 1393 زمان : 1:00 | نویسنده : masoud293 | نظرات (1)
مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جؤانا در تاریخ 1396/03/19 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

س.چرا رمان سارق عاشق لینک دانلود ویا قسمتهای بعدیش نیس فقط قسمت اول رو گذاشتین!؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش