کی فکرش رو می کرد,دانلود رمان ,داستان کی فکرش رو می کرد,رمان داستان

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
موضوعات
اخبار
اخبار سیستان
اخبار گوشی
اخبار سینما و بازیگران
خبر مهم
قیمت ماشین
گالری عکس
بازیگران
عکس عاشقانه
عکس ماشین
ترول جدید
عکس خنده دار
لباس عروس
لباس خواب
عکس حیوانات
مدل مانتو
فوتبالی
شال روسری
لباس مجلسی
کارت پستال
خوانندگان
لباس جدید
مدل کت دامن
مدل کفش زنانه
مدل کت شلوار
مدل تاپ مجلسی
عکس کارتونی
عکس جدید
لباس نوزاد پسرانه
لباس نوزاد دخترانه
کت تک دخترانه
مدل مو
مدل انگشتر
مدل شلوار لی مردانه
مدل کیف پسرانه
مدل کیف دخترانه
کد پیشواز
کد پیشواز همراه اول
کد پیشواز ایرانسل
کد پیشواز رایتل
پزشکی
بیماری
زیبای صورت
فناوری و ترفند
ترفند موبایل
ترفند کامپیوتر
لب تاپ
بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران مرد
بیوگرافی خوانندگان
بیوگرافی بازیگران زن
دانلود اهنگ
اهنگ غمگین
اهنگ مجلسی
نوحه
دانلود اهنگ جدید
فال
فال حافظ
فال انبیاء
فال تولد
مرکز دانلود
دانلود برنامه
بازی اندروید
بازي كامپيوتري
بازي اندرويد
فیلم ایرانی
مسابقات ورزشي
اس ام اس
خنده دار
حال گیری
تولد
روز مادر
روز پدر
روز زن
عاشقانه
اس ام اس به سلامتی
تبریکی
مناسبتی
اس ام اس تسلیت
اس ام اس رفاقتی
اشپزی
جدیدترین غذاها
انواع دسر
عاشقانه
عاشقانه جدید
رمان
جدیدترین رمان ها
دانلود رمان
رمان عاشقانه
داستان
داستان عاشقانه
داستان کوتاه
دارو های گیاهی
خواص روغن ها
خواص عرق ها
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
اموزش جدید قرار دادن لینک روی متن در تلگرام اموزش جدید قرار دادن لینک روی متن در تلگرام
دیدترین مدل های لباس حنابندان 98 دیدترین مدل های لباس حنابندان 98
خنده دار ترین  جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار خنده دار ترین جوک های مردانه و پسرانه خفن و خنده دار
روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات روش ساخت ربات در پیام رسان سروش با استفاده از ربات
مدل های مانتو شیک متفاوت مدل های مانتو شیک متفاوت
خطای an error occurred در تلگرام از چیه خطای an error occurred در تلگرام از چیه
مدل لباس های شب یلدا سال 97 مدل لباس های شب یلدا سال 97
قیمت روز دلار قیمت روز دلار
یک نفر یک نفر
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است زمان واریز و برداشت یارانه نقدی آبان ماه 1397 کی است
تعداد طبیعی ریزش مو در روز چندتا باید باشه تعداد طبیعی ریزش مو در روز چندتا باید باشه
اموزش درست کردن شربت هل اموزش درست کردن شربت هل
ثبت‌نام خودروهای وارداتی ثبت‌نام خودروهای وارداتی
عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو عکس جشن تقدیر از رتبه های برتر فولیتو
روش نگهداری كاج مطبق روش نگهداری كاج مطبق
نحوه جدید درست کردن ترش شامی نحوه جدید درست کردن ترش شامی
کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی کت دامن های شیک جدید دخترانه مجلسی
روش جدید ساخت برچسب نام در اینستاگرام روش جدید ساخت برچسب نام در اینستاگرام
جدیدترین عکس ارسلان قاسمی جدیدترین عکس ارسلان قاسمی
پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی پرطرفدارترین اسامی نام های جدید پسر ایرانی
جشنواره بهاره هندوها تا آمادگی ها برای مراسم اسکار جشنواره بهاره هندوها تا آمادگی ها برای مراسم اسکار
عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی عکس های خوشگل نازنین کریمی و بیوگرافی
عکس سلفی جدید مهناز افشار عکس سلفی جدید مهناز افشار
جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا جدیدترین مدل های تزیین میوه شب یلدا
جدیدترن روش های کاشت ناخن با طراحی جدیدترن روش های کاشت ناخن با طراحی
 قسمت آخر سریال ترکی خواهران و برادران چی میشه قسمت آخر سریال ترکی خواهران و برادران چی میشه
فرجکفتار بدرد چی میخوره فرجکفتار بدرد چی میخوره
عکس دیده نشده خانواده مونا کرمی+بیوگرافی عکس دیده نشده خانواده مونا کرمی+بیوگرافی
ترکیب رنگ مو و تصاویری از رنگ موی مشکی پرکلاغی ترکیب رنگ مو و تصاویری از رنگ موی مشکی پرکلاغی
جالبترین عکس های نهال سلطانی جالبترین عکس های نهال سلطانی
آموزش اسان ذخیره مطالب در تلگرام آموزش اسان ذخیره مطالب در تلگرام
فایده های چرت زدن فایده های چرت زدن
مدل های شلوار زنانه و دخترانه ویژه پاییز 97 مدل های شلوار زنانه و دخترانه ویژه پاییز 97
اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام اموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام
مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها مدل لباس جدید دامن بلند برای دختر خانم ها
روش صحیح بستن دستمال سر روش صحیح بستن دستمال سر
 درمان جدیدکبد چرب درمان جدیدکبد چرب
مدل های لباس امروزی کودک مدل های لباس امروزی کودک
عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي عکس خانواده زن بچه پژمان بازغي
مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران مدل مانتو های دخترانه پاییزه شیک تهران
با این روش قد بلند بشید با این روش قد بلند بشید
عکس جشن تولد دیده نشده  ملیکا شریفی نیا عکس جشن تولد دیده نشده ملیکا شریفی نیا
بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما بیوگرافی جدید پردیس منوچهری بازیگر تلویزیون و سینما
دلم یک نفر را می ‌خواهد دلم یک نفر را می ‌خواهد
بهترین عکس الهه حصارى بهترین عکس الهه حصارى
عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک عکس های جدید سیمگه خواننده محبوب ترک
 علایم مسمومیت علایم مسمومیت
عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد عکس دیده نشده دونفره مارال و مونافرجاد
عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران عکس امروز امین حیایی و جمعی از بازیگران
خواص موثر هل خواص موثر هل
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 9592
کل نظرات : 1720
آمار کاربران
افراد آنلاین : 198
تعداد اعضا : 38

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 13,553
باردید دیروز : 1,370
ای پی امروز : 600
ای پی دیروز : 383
گوگل امروز : 6
گوگل دیروز : 15
بازدید هفته : 15,802
بازدید ماه : 45,588
بازدید سال : 398,203
بازدید کلی : 15,156,579
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کتابی که بعد خواندن منفجر میشود عکس (1419)
عکسهای خالکوبی عجیب غریب رویه بدن انسان های عجیب غریب (1574)
عکس لو رفته از جیگرهای خوب و بامزه ایرانی (2361)
عکس جدید به دست رسیده از دختر و پسرای پولدار ایرانی (2871)
عکس کودکی مرتضی پاشایی (1424)
کفش 800 میلیونی رو ببینید عکس (1897)
این شاگرد رستوران همه رو شگفت زده کرد عکس (2194)
فکر نکنم همچین ماشین عروسی دیده باشید عکس (2035)
عکس لو رفته دختر پسر لخت لخت روی تخت (5454)
غیر قابل باوره جوان ترین پدر مادر ایرانی عکس (2041)
محاله اتو کردن سینه دخترا دیده باشید عکس (3135)
عمرا همچین کیس کامپیوتری دیده باشید عکس (1204)
بهتون قول میدم علی صادقی رو اینجوری ندیدن عکس (1915)
گران قیمت ترین ساندویچ دنیا رو ببینید عکس (1230)
کار خیلی بد این دختر دانشجو در خانه اش (2940)
عکسهای خوشگل ترین دختران جهان که تا بحال ندیدید (3083)
عمرا این نمونه ته ریش دیده باشید عکس (1496)
عکس باور نکردنی لیلا اوتادی بدون ارایش (2434)
محاله لیلا فروهر رو با این چهره دیده باشید + عکس (1965)
شگفت انگیزترین مدل مو دنیا عکس (1438)
عمرا سحر قریشی رو اینجور دیده باشید عکس (3032)
آرشیو لینک ها
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

رمان واقعا جدید و خوانده نشده کی فکرش رو می کرد قسمت دو

رمان واقعا جدید و خوانده نشده کی فکرش رو می کرد قسمت دو

رمان واقعا جدید و خوانده نشده کی فکرش رو می کرد قسمت دو

رمان واقعا جدید و خوانده نشده کی فکرش رو می کرد قسمت دو

رمان واقعا جدید و خوانده نشده کی فکرش رو می کرد قسمت دو

-داره درس میخونه!
با تعجب نگاش کردم و گفتم :
-وااااااقعا؟
-آره،مخش عیب داره
-به نظر من ماییم که مخامون عیب داره حالا خوبه امسال کنکور داریم اصلا انگار نه انگار
-حالا کو تا کنکور ؟بعد می خونیم!من که شخصا هرچی الان بخونم دو هفته دیگه می پره!
-نه من یادم میمونه ولی حوصلش رو ندارم..............................................

-آره والا حوصله کجا بود؟
-رها تو این همه منو کشوندی پایین الان می خوای کجا بری؟؟؟؟؟
-نمیدونم
-بیا بریم یخمک بخریم
-نسیم تو دوباره بچه کوچولو شدیا!
پامو کوبیدم زمین و گفتم:
-من یخمک!بیا بریم دیگه
با بی میلی راهش رو به طرف سوپری کج کرد و گفت:
-باشه بریم!
دستم رو دور گردنش انداختم و گفتم:
-آ قربون دوست گلم برم من!
نگاهی بهم کرد و گفت:
-نسیم تو چرا اینجوری ای ؟ نه به اون همه غرورت نه به این همه شیطونیت!
نگاه عاقل اندرسفیهی بهش انداختم و همونطور که سرم رو تکون میدادم گفتم:
-نچ،نچ،نچ رها تو یعنی هنوز نفهمیدی که غرور من مال پسراست!
-چرا یه حدسایی زده بودم
خندیدم و گفتم:
-خوبه داشتم به عقلت شک میکردم!
برگشتی چپ چپی نگام کرد منم پا گذاشتم به فرار اونم دنبالم می دوید
حالا شانس اوردیم که هیچ پسری اونجا نبود وگرنه آبروم میرفتجلوی سوپری وایسادم و همونطور که نفس نفس میزدم گفتم :
-رها بیا برو یخمک بخر!
باشه ای گفت و رفت تو
همون موقع گوشیم تو دستم لرزید،اَه درست همون بود که من اصلا حوصلش رو نداشتم!نمی دونستم باید چجوری دست به سرش کنم

********************



به سمت آدرسی که گرفته بودم رفتم به کتابخونه که رسیدم فهمیدم کتابخونش احتیاج به عضویت نداره و همینطور عادی هم میشه توش مطالعه کرد دیگه کاری نداشتم دوباره راه اومده رو به سمت خونه برگشتم به خودم یادآوری کردم که به بابا بگم برام یه دوچرخه بخره! یعنی اول فکر موتور رو کردم ولی با توجه به اخلاق بابا فکرش رو از سرم بیرون کردم
در همون سوپری که ظهر از تنقلات خریده بودم رسیدم که دیدم نسیم هم درش وایساده محل ندادم و راهم رو رفتم آخه به من چه که اونجا چی کار داره والا!
به ساختمون که رسیدم ماشنمون رو توی پارکینگ دیدم پس حتما مامان و بابا اومده بودند!
در خونه رو که باز کردم با صحنه ای مواجه شدم وحشتناک کلا اونجا شتر با بارش گم میشد!
همونجوری که کفشام رو در می اوردم داد زدم:
-مامان
-اِ مسیح اومدی!
صداش از توی آشپزخونه میومد رفتم پیشش و گفتم:
-نه هنوز تو راهم
-خب خب منو مسخره نکن
با خنده گفتم:
-مامان اینجا چه خبره!
یکم با تعجب نگام کرد و گفت:
-مسیح جان مامان سرت به جایی خورده؟
با تعجب گفتم:
-نه چطور؟
-یعنی تو نمیدونی وقتی تازه اسباب کشی کردیم خونه تا دو روز همینجوری!
ضربه ای به پیشونیم زدم و گفتم:
-وای مامان اصلا حواسم نبود!
یکم متفکرانه نگام کرد و گفت:
-میگه مسیح نکنه عاشق شدی!هان؟
باتعجب نگاش کردم و گفتم:
-مامان...
صدای زنگ در نذاشت حرفم رو کامل کنم



-برو درو باز کن
باشه ای گفتم و رفتم درو باز کردم،پشت در یه خانومی وایساده بود که کلا نمیشناختمش نگاش کردم وگفتم:
-بفرمایید
با لبخند گفت:
-سلام من همسایه روبه روییتون هستم دیدم تازه اسباب کشی کردین گفتم اگه کاری داشتین،چیزی خواستین به مابگین
لبخندی زدم و گفت :
-ممنون،شما لطف دارید 
-تعارف نکنید
-نه ممنون اگه به چیزی احتیاج داشتیم بهتون میگیم!
-باشه پسرم،پس حتما اگه کمک خواستید بگید
-باشه
-خداحافظ
-خداحافظ
دیدم که رفت تو خونه ی نسیم،پس حتما مامانش بود! در رو بستم و رفتم تو که مامان گفت:
-کی بود؟
-همسایه روبه رویی !
-چی کار داشت؟
-هیچی!گفت اگه کمکی چیزی خواستید بگید!
باتعجب نگام کرد و گفت :
-واقعا!
-آره
-پس شانس اوردیم باید همسایه های خوبی باشند!
شونه بالا انداختم و هیچی نگفتم ،کلا به روی خودم نیوردم که دخترشون رو دیدم!
به سمت اتاقم رفتم و گفتم
- مامان من میرم اتاقم رو بچینم
-باشه




همونطور که میزدم تو پیشونیم گفتم:
-واای حالا من اینو کجای دلم بزارم؟
نمیدونستم جواب بدم،ندم؟فقط میدونستم اگه جواب بدم به دقیقه نکشیده دعوامون میشه!تا اومدم تصمیم بگیرم خداروشکر قطع شد نفس راحتی کشیدم همون وقت رها با دوتا یخمکی که دستش بود اومد بیرون!
-بیا!
-یخمک رو از دستش گرفتم بازش کردم و گفتم:
-مرسی
وشروع کردم به خوردن، سردیش حس خوبی بهم میداد همیشه همینطور بودم، وقتی که عصبی میشدم یه چیز سرد میخوردم تا اعصابم آروم بشه الانم از اون موقع ها بود! همونوقت پیامی برام اومد نوشته بود:
-خیلی بی معرفتی!
جواب ندادم! بقیه ی یخمکم رو می خوردم و کنار رها راه میرفتم به اینم فکر میکردم که چرا این دست از سر من برنمیداره! اصلا حواسم نبود بلند گفتم:
-اَه!
رها با تعجب به سمتم برگشت و گفت:
-چته تو؟
-چی؟
-میگم چته تو؟ چرا داد میزنی؟
نمیدونستم بگم؟ نگم؟ کلا امروز هنگ کرده بودم! آخرم حرف رو عوض کردم و گفتم:
-هیچی! میگم این پسره که موهاش مشکی نبود؟
با هیجان گفت:
-آره دیدی چه اشتباه بزرگی کردم!
با بی تفاوتی گفتم:
-حالا همچین اشتباه بزرگیم نبود!ولی نکنه تو کور رنگی داری؟؟؟؟؟ آخه این موهاش بور بود!
-نه بابا تا اون حدم که میگی بور نبود!
شونه ای بالا انداختم گفتم:
-وللش! بور بود؟ یا نبود؟ به ما چه ربطی داره!
اومد جواب بده که سریع گفتم:
-ساعت چنده؟
-6:30 برای چی؟

-واقعا!
-آره،چیزی شده؟؟
باعجله همونطور که به سمت ساختمان میرفتم گفتم:
می خوایم بریم خونه خالم!
-ایول غزل و ثمینم میاری؟
-آره به احتمال 90 درصد چون فردا جمعست میارمشون!
با خوشحالی گفت :
-باشه پس برو!
به سمت ساختمان دویدم و گفتم:
-بای
-بای
اصلا نفهمیدم چجوری خودم رو رسوندم فقط یادم میاد وقتی به خودم اومدم که تو آسانسور بودم! به در خونه که رسیدم کلیدم رو که استثناء دنبالم بود رو در اوردم هنوز در رو باز نکرده مامان گفت:
-نسیم اومدی؟بدو بدو دیر شد!
نفس نفس زنون گفتم :
-باشه بریم!
درو رو بستم که صدای زنگ بلند شد!



ست تمام وسایل اتاقم آبیه رنگ آبی رو دوست دارم بهم آرامش میده، وسط تختم چهارزانو نشسته بودم و همونجور بالا و پایین میپریدم و فکر میکردم که تابلوهام رو کجا بزنم بهتره که دیدم ای دل غافل چکش رو از کجا پیدا کنم؟؟؟
تو همون حالت داد زدم :
-مامان من چکش!
-نمیدونم کجا گذاشتم!بعد پیداش میکنم
اصلا انگار نه انگار که به من جوابی داده دوباره داد زدم!
-من چکش!
اومد در اتاقم و گفت:
-مسیح چرا اینقدر داد میزنی؟خب بیا برو از همسایه بگیر!
چشمام گرد شد،فکر کن من برم در خونه این دختره بگم میشه چکشتون رو قرض بدید! اصلا غیر قابل تصور! عمرا همچین کاری بکنم!
سرم رو به حال مظلومی خم کردم و گفتم:
-مامانی،برو بگیر!
-مسیح اذیت نکن اگه می خوای خودت برو بگیر!
-مامان تو برو بگیر بعد هر کاری خواستی من کمکت میدم!
یکم نگام کرد و گفت:
-باشه
انگشتش رو به حالت تهدید به سمتم گرفت و ادامه داد:
-من اومدم کمک میدی همه ی خونه رو بچینیم!
با ذوق گفتم:
-قربون مامانم برم من!باشه
از اتاقم رفت بیرون و بعدم صدای در شنیده شد که یعنی رفت چکش بگیره!



باصدای زنگ به سمت در رفتم و در رو باز کردم یه خانوم بود.نگاش کردم و گفتم :
-بفرمایید
-سلام،ما همسایه روبه روییتون هستیم تازه اومدیم اینجا!
لبخندی زدم و گفتم:
-به سلامتی!
-شما چکش دارید به ما قرض بدید؟
با همون لبخند گفتم:
-بله یه لحظه صبر کنید
رفتم تو و گفتم:
-مامان چکش کجاست؟
-برای چی می خوای؟
-همسایه رو به رویی می خواد!
مامان چکش رو اورد و گفت:
-بیا،بهشون بده!
-باشه
دم رد رفتم و چکش رو به سمتش گرفتم و گفتم:
-بفرمایید!
بالبخند گفت:
-ممنون
-اگه کمکی چیزی خواستید حتما بگید!
- نه کاری نداریم ،ممنون خداحافظ
-خداحافظ
دررو بستم و با خودم فکر کردم پس این مامان این پسره بود،اگه کاریم داشتید کی بود که کمک کنه؟
صدای مامان اومد که میگفت:
-فکر کنم خانواده ی خوبی باشند،چه پسر آقایی هم داشتند!
باتعجب گفتم:
-مگه پسر خانومم میشه؟
-مسخره نکن ،منظورم اینه که خیلی پسر خوبی بود!
-خیلی خب بسه مامان ،هرکی ندونه فکر میکنه می خوای بری براش خواستگاری!
-ااا نسیم
به سمت اتاقم رفتم و گفتم:
-مگه دروغ میگم؟
-حاظر باشیا می خوایم بریم خونه ی خالت!
جوابی ندادم و در عوض رفتم تو اتاقم و شروع کردم اس دادن



دوباره صدای در اومد و بعدم صدای پای مامان که داشت میومد سمت اتاقم . چکش به دست اومد تو اتاق و چکش رو به سمتم گرفت و گفت:
-بیا
چکش رو گرفتم و گفتم:
-مرسیییییییییی مامان گلم
-وای مسیح چه همسایه های خوبیند چه دختر خانومی داشتند
با تعجب نگاش کردم. داشتم با خودم فکر میکردم خوبه که من نرفتم. که گفت:
-چرا چشمات رو گرد میکنی؟دخترشون رو دیده بودی؟
سرم رو تکون دادم و گفتم:
-نه مادر من ،من آخه با دختر اونا چیکار دارم؟ از کجا باید دیده باشمش؟
چه درغگویی بودم من خودم نمی دونستم
یکم چپ چپ نگام کرد و همونطور که داشت از اتاق میرفت بیرون گفت:
-ولی بالاخره که میبینیش!
-آره حتما
دیگه چیزی نگفت و رفت منم رفتم سراغ تابلوهام



برای غزل فرستادم:
-واای خبر دارم برات دست اول
به دقیقه نکشید که فرستاد :
-چی؟
با بدجنسیه هر چه تمام تر فرستادم:
-نه دیگه الان که نمیگم!میام اونجا میگم
-خیلی بیشعوری نسیم خره
-خودتی بی ادب،مگه من شارژ اضافه دارم که یه دور با تلفن بگم بعد یه دورم بیام بشینم برات تعریف کنم!
-همون که گفتم خیلی خری
خندیدم و فرستادم:
-لطف دارین شما
-کی میاید؟
-تقریبا یه ساعت دیگه!
-اکی،پس تا یه ساعت دیگه بای!
-بای
جوابش رو دادم صدای مامان بلند شد:
-نسیم حاضر شدی می خوایم بریم
-اَه مامان مگه بقیه حاضرند؟
-آره،پارسا که رفته پایین ،پاشا هم آمادس
زیر لب گفتم:
-طبق معمول 
و بلند تر گفتم:
-اومدم
توی آینه نگاهی به خودم کردم وفقط یه کم برق لب زدم و رفتم بیرون
-بریم
پاشا گفت:
-وای بالاخره اومد
طلبکارانه نگاش کردم و گفتم:
-تو یکی حرف نزن
پاشا-بی ادب
جوابش رو ندادم و به جاش کفشام رو پوشیدم و کیفم رو کج انداختم و زودتر از بقیه رفتم پایین حوصله نداشتم صبر کنم تا بیان هنزفریم رو گذاشتم تو گوشم و صدای آهنگم تا ته زیاد کردم و از در ساختمون رفتم بیرون شاید پارسا رو ببینم ولی به جاش برخودم به کسایی که رو اعصابم بودند، من موندم این پسرای شهرک ما کار و زندگی ندارن همیشه پایینن فقط مسیح رو کم داشتند که اونم پیدا کرده بودند با غرور هر چه تمام تر سرم رو گرفتم بالا و از جلوشون رو شدم و رفتم،میدیم دارند با هم حرف میزنن ولی محل ندادم رفتم پیش پارسا که وایساده بود جلوی در پارکینگ بهش که رسیدم صدای آهنگ رو کم کردم تا ببینم چی میگه:
پارسا-به به چه عجب شما یه بار زود اومدی
زبونم رو تا ته براش دروردم و گفتم:
-تا چشمت دراد
و منتظر نشدم تا ببینم چی میگه ودوباره صدای اهنگ زیاد کردم همون موقع هم بابا اینا اومدند سریع سوار شدم و شیشه رو تا ته دادم پایین عاشق این بودم که باد بخوره تو صورتم
****************************



اتاقم رو که مرتب کردم یکم به درو دیوار نگاه کردم و یه کم آهنگ گوش دادم ولی بازم حوصلم سر رفت ،لباسام رو پوشیدم و رفتم تو آشپزخونه پیش مامانم و گفتم:
-مامان من دارم میرم پایین،کاری نداری؟
یه چشم غره ای بهم رفت و گفت:
-تو مگه بی کاری هی میری پایین!
-نه اتاقم تموم شد،می خوام برم یکم با اینجاها آشنا بشم بعدم هر وقت بابا و ماریا اومدند کمکشون کنم
دوباره رفت سراغ کاراش و گفت:
-من که از پس تو بر نمیام هرکاری می خوای بکن
خندیدم و گفتم:
-قربونت برم من!
به سمت در رفتم و گفتم:
-بای بای مامانی
سریع کفشام رو پوشیدم و رفتم پایین
رو نیمکت روبه روی ساختمون نشسته بودم هوا خنک بود دوست داشتم چند دقیقه گذشت دیدم سه تا پسر دارن میاند سمتم و بهم که رسیدند یکیشون گفت:
-تازه اومدین اینجا
نگاش کردم و گفتم:
-آره
لبخندی زد و دستش رو اورد جلو و گفت:
-من سامانم
باهاش دست دادم و گفتم:
-منم مسیحم
یکی دیگشون گفت:
-من فرزینم
با اونم دست دادم و گفتم:
-خوشبختم 
وبالاخره سومی باهام دست داد و گفت:
-منم سهندم
لبخندی بهش زدم
سامان و سهند دو طرفم نشستند و فرزینم پشت سرمون وایساد داشتیم حرف میزدیم که یه دفعه سامان چینی به بینیش انداخت و گفت:
-اَه اَه دختره مغرور
رد نگاش رو دنبال کردم دیدم داره به نسیم نگاه میکنه که سرش رو گرفته بود بالا و از جلومون رد شد و رفت،سهند گفت:
-قبلا دیده بودیش؟
بازم به دروغ گفتم:
-نه 
این دفعه فرزین گفت:
کلا رو اعصابه هیچکی رو تو این شهرک قبول نداره، کلا هیچ پسری طرفش نمیره
هنوز داشتم رفتنش رو نگاه میکردم که فکری به ذهنم رسید با بی خیالی گفتم:
ـ اگه بتونم مخش رو بزنم چی کار میکنین؟
سه تاشون به هم دیگه نگاه کردند و سامان با پوزخندی گفت:
ـ عمرا
شونه ای بالا انداختم و گفتم:
ـ حالا فرض کنید مخش رو بزنم چی کار میکنید؟
این دفعه سهند گفت:
ـ هر کاری که تو بگی
انگار خیلی مطمئن بودن، ولی اگه من مسیحم میدونم چی کار کنم، یکم نگاشون کردم و گفتم:
ـ نفری 100 هزار تومن بهم میدید

یه دقیقه هیچکدوم هیچی نگفتند تا بالاخره سامان سکوتو شکست و گفت:
ـ قبول
یه سهند و فرزین نگاه کردم که اون دوتا هم گفتند:
ـ باشه
سامان یکم نگام کرد وگفت:
ـ اگه باختی چی کار میکنی؟
ـ نفری 100 تومن بهتون میدم
هرچی باشه من از خودم مطمئن بودم، باهام دست دادن و گفتن:
ـ قبول
شرط خوبی بود ،همون وقت ماشینمون رو دیدم گفتم:
ـ من باید برم
اونام خداحافظی کردن، عقب عقب به سمت ساختمون رفتم و گفتم:
ـ بای
باید برم بشینم یه نقشه ی درست بکشم

طبق معمول مثل وقتایی که منو پارسا با هم دعوامون میشه، من یه طرف نشستم پارسا هم یه طرف و پاشای بیچاره هم وسطمون تا رسیدن به خونه ی خاله فقط مامان و بابا با هم حرف زدند و منم که داشتم آهنگ گوش میدادم وقتی که رسیدیم زودتر از همه پیاده شدم و تا بقیه پیاده بشند من رسیده بودم وسط حیاط غزل با جیغ اومد سمتم و گفت:
-نسیم خر حالا منو میزاری تو خماری؟
-اِاِاِ بیشعور خوبه بهت گفتم که شارژ ندارم
صدای ثمین اجازه ی جواب دادن رو به غزل نداد
ثمین: غزال ولش کن بزار برسه
دویدم سمتش و گفتم:
-آی قربونت برم من ثمین اگه تو از من طرفداری کنی
هولم داد و گفت:
ثمین:هووووی نگفتم پررو بشی ها!!!!!!!
خندیدم و کردم دنبالش و باهم رفتیم تو و بابا اینا هم پشت سرم اومدند تو طبق معمول تند تند به خاله و شوهرخالم سلام کردم و دست غزل رو گرفتم و به سمت اتاقش کشیدم که خاله گفت:
-نسیم خاله تو میای اینجا ما رو ببینی یا بچه ها رو؟
دویدم بغلش کردم و لپش رو بوس کردم و گفتم:
-قربون خالم برم ولی کار واجب دارم زودی میایم 
دست غزال و ثمین رو گرفتم و رفتیم تو اتاق غزال سریع درو بستم و گفتم:
-غزال باید برام یکی از اون رژ لب صورتی خوشگلا بخری!
غزال: برو بابا مثل این که شرط بسته بودیما!
خندیدم و گفتم: همین دیگه
ثمین: درست حرف بزنید منم بفهمم یعنی چی که همین دیگه؟
لپش رو کشیدم و گفتم:
-منو غزال شرط بسته بودیم که اگه من یه پسر چشم آبی خوشگل با پوست سفید پیدا کنم برام یکی از اون رژلب خوشگلا بخره!
غزال: مگه پیدا کردی؟
چشمکی زدم و گفتم: بعله دیگه!! 
غزل: عمرا،نهههههههههه
خندیدم و ابروهام رو انداختم بالا و گفتم:
-چراااااااا
دستم رو اوردم بالا و ثمین زد قدشو و گفت:
-ایوووووووووول 
دستم رو گذاشتم رو سینم و خم شدم و گفتم:
-ما چاکریم
غزل همونطور که داشت با تعجب نگام میکرد گفت:
-خودم باید ببینمش
خندیدم و با حالت مرموزی گفتم:
-می بینیش منبع romanfa.
درباره : رمان عاشقانه ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : داستان عاشقانه کی فکرش رو می کرد , رمان جدید کی فکرش رو می کرد , رمان برای اندروید , سایت رمان , وبلاگ رمان , سایت رمان عاشقانه , فصل دوم رمان کی فکرش رو می کرد , قسمت دوم رمان کی فکرش رو می کرد , قسمت اول رمان , بهترین سایت رمان , داستان و رمان , رمان جذاب , رمان کسکشی , رمان گوشی , رمان غافل , رمان دادامه دار , دانلود دوم کی فکرش رو می کرد , دانلود قسمت دوم کی فکرش رو می کرد ,
بازدید : 232
تاریخ : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 زمان : 13:27 | نویسنده : masoud293 | نظرات (0)
مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش